Lilypie Third Birthday tickers

Julius 24. Egy ujabb lusta nap...

Tegnap valami hajnal 3ig voltunk fent igy gondolhatjatok mire felkeltem meg magamhoz tertem mar megint del volt vgy elis mult...

Lementem abba a boltba amit ngyon szeretek...a gepzonkat ott szoktam venni ngyon szep van ott es frissen szeletelik.Ez az a szupermarket ami kozel van ahol a magyar lanyhoz aki telefonalva elbattyogott mellettem es nem tudtam megszolitani.Mindig elsetalok arra ha van idom ot van egy jatszoter hatha egyszer ottlesz a kislanyaval de eddig meg nem sikerult elkapnom oket...persze nem acsorgok ott vgy ilyesmi csak elsetalok arra :-) a boltban volt egy anyuka 2kislannyal...az egyik volt vgy 3 majdnem 4 a masik talan 6 eloszor csak tettek vettek ott magukat nekem de egyszer csak ugy fogta es kinyujtotta ram a nyelvet a kisgyerek :-o na egybol gondoltam a neveltetesre...persze ezzel a jelenseggel M.orszagon is lehet talalkozni de nem Japanban!!!Kicsit sziven utott amugy anyuci csak ugy vasarolgatott tojt a ket gyerekre azok meg ott tologattak egymast meg hat rosszalkodtak...2kislany volt amugy.Aztan a kasszanal a nagy mar majdbepipilt es mar fogta a n...jat anyukaja meg jobban teszed ha nem megy be mert te mar nagy lany vgy es kikell birnod...csori kiscsaj...na mind1 hat ez volt a sztorim mara.

Apacska meg alig,hogy hazajott tusolt oltozott es ment a koleszos tarsaival vacsizni meg kicsit "bulizni" vegre kicsit kikapcsolodik nelkulem...azert neki is kell maganak vlo ido a munkan kivul nem?! ;-) Mar hajnal fel 2re itthon volt :-P

Mai erdekesseg:

Érdekesség, hogy majus 28-an és július 12-en napnyugtakor pontosan az utcák hosszában süt a nap, így ez a két nap a kizárólagos esély, hogy a belső területekről az utcaszintről lehessen látni a napnyugtát.

A latvany magaert beszel:

4 megjegyzés: