Lilypie Third Birthday tickers

Julius 28. Raining again...

Ezeket a kepeket meg tegnap vacsi menet kozben fotoztam.Nem tudtam valasztani melyiket mutassam meg igy mindkettot feltettem ;-)

Ma nekialltam mosni...mert parom 5feher polojaval amit az ingek ala vesz fel fogyoban van...4naponta mosom legalabbis a feher ruhakat....kicsit maceras....aztan nekialltam vasalni ismar egesz jol belejottem.Na csak az o ingjeit vasaltam le azert nehekes a dolog az en ruhaimat konnyu...

Egesz nap lakasokat kerestem a neten...talaltam megint egyet ;-) naon siraly http://www.10wea.com/ este apacskanak megmutattam a mai talalatokat a tobbi talalatom itt megtekintheto bar a 12talalatbol csak 8 lett felirva de attol meg ranezhettek a tobbire is

http://realestate.nytimes.com/rentals/lincoln-square-new-york-ny-usa/2B4B00986(A1-A7-076C-110C)--0764-000-61-loc/2-bed/2-bath/WASHER-DRYER-IN-UNIT-pf/1000-1500-sqft/ALL-posted/3500-4500-price

Az 5.lakas a fenti liken van...marmint ugy az egesz epulet...

Jah es anyostol kaptam egy szulcsinapcsis kepeslapot...eeediiiii :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése