Lilypie Third Birthday tickers

Junius 5. A klinika ahova jarok...

Mivel nem minden nap tortennek erdemleges dolgok ezert neha kenytelen leszek titeket untatni tortenetekkel vgy bizonyos mas dolgokrol mint a napi tevekenysegeim.

Ma a klinikarol fogok irni ahol segitenek nekem babat gyartani.Fuu ez igy csunyan hangzik mi...dehat nem is tudom mashogy fogalmazni.Szoval 2007-ben elkezdtem jarni a Sanno korhazba de mivel 2havonta adtak at egymasnak a dokik es egyik ezt mondta masik azt ...na meg az uccso dr nonek a stilusa sem tetszet ezert nem jartam egy darabig senkihez...fel evet hagyhattam ki mire egyik ismink felesege mondta o tud egy jo klinikat es kifejezetten meddoseggel foglalkozik a doki.Odaadta a cimet telefonszamot en pedig bejelentkeztem.

HART CLINIC-Ez egy maganklinika,meddosegi centrum-kent mondjak otthon szerintem.2doki van az egyik beszel angolul kozuluk ohozza fogok jarni en!Dr.Goto a neve es roppant szimpatikus egyen.

Egybol belekezdtunk a dolgokba es kivizsgalasok sorozata jott...ami leletem volt arra is azt mondta o nem szeret mas dokik velemenyere adni o szereti latni a dolgokat igy naluk megtortent a 2. HSG-m (ultrahangos atjarhatosagi vizsgalat)Paromat is kivizsgaltak minden lelet jo lett.A HSG utan ugye 3honapig nagyobb az esely a bebabasodasra ezert azt mondta a doki ad nekunk 3honapot es ha nem lesz semmi menjunk vissza es o is a lombikot ajanlja...

Hat nana,hogy nem tortent semmi pedig ha tudnatok homerozom,LH tesztezem mindig idoben 2naponta egyutt vgyunk es a pe utan semmi megeroltetes nincs lezeres szortelenites stb. es sosem sikerul...Lenyeg a lenyeg ez evben visszamentem a SANNO korhazba egy sima 3.napi vervetelre...es ngyon rossz eredmenyeket kaptam...erre fel visszamentem a HART CLINIC-re,hogy nezze meg most akkor ez hogy is van mert ugye ott minden lelet jo lett!Nekikezdtunk mar kovetkezo ciklusban a lombiknak es remelhetoleg mar nem kell sokat varni mig kiderul sikerrel zarjuk a dolgot!

Ami tetszik ebben a klinikaban mint pl a masik korhazban is,hogy nincs idopont!Akkor mesz mikor akarsz es ahogy jossz a sorban ugy kerulsz sorra...fel oranal tobbet sosem vartam!Reggel 9re nem jo menni mert a dokik akkor csinaljak a punkciot,beultit,inszeminaciot igy szerintem 10ig nincs is a doki csak a szurisokat meg a verveteleket latjak el a noverkek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése