Lilypie Third Birthday tickers

Julius 6. Apacska kimenot kapott...

Ma valahogy olyan fura erzes van az alhasam tajan...

Este a fiuk kitalaljak,hogy elmennek SUSHI-t enni...en allergias vgyok a halra igy lovesem se lehet a sushi barban hahaha persze parom szereti igy megkapja a jelet arra,hogy ha akar akkor menjen nyugodtan en majd akkor fozok valamit magamnak aztan a vacsi utan csatlakozom a bulizo tarsasaghoz.


Elis mentek en meg csinaltam magamnak jo kis rantott husit rantott gombat rizzsel es parisalival.Leultem a teve ele es iTunes-rol elkezdtem nezni a TOP SHEF cimu realiti showt!Annyira muris olyan jokat nevetek...aztan csorog parom is,hogy hova mennek es akkor megyek-e?Hat tele is voltam...almos is lettem(pedig meg csak este 9!)meg az a fura erzes a pocimban nem hagy nyugodni...ezert nem mentem....mondtam neki itthon maradok.


Jo sok reszt megnezhettem ebbol a fozos show-bol fel 5volt majdnem mire apacska is hazatalalt hahaha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése