Lilypie Third Birthday tickers

Julius 7. Grillparty,Driving range...

Ma gyonyoru napsuteses idonk van szuper mert hivatalosak vgyunk egy grillpartyra.
Uj ruci felvesz apacska kikaszalodott az agybol fel 2fele hahaha aztan irany....

Itt laknak kozel a parom baratjaek akik rendezik.altalaban hamburgert szoktak sutni es akkor megcsinajuk van burger kenyer meg sali,pari,hagyma egyszoval minden ami egy jo kis hambihoz kell 8-) meg csirkeszarnyakat sutottunk meg virslit szal aki akart az ehetett hotdogot is ;-)

Csudaszuper ido van a grillparty pedig az epulet tetejen a teton van.Csak kozeli baratok...szeretem oket egyutt latni...nem sokaig lesz egyutt a csapat.

5-ig lehettunk ott remelem lett egy kis szinem...mert bar a japanok vedik magukat a fenytol es a feher bor itt tobbet er,mint a barna en kiultem imadok barna lenni.Desszernek cupcake volt ngyon fincsi jot ettunk!Utana hazajottunk es csinaltunk par fotot azaz en csinaltam par otot a kocsirol...azt is aruljuk a koltozes miatt!Nem sokra ra mar megint uton voltunk mentunk a Drviving range-ra ahol is apa probalta a golfot gyakorolni.Szeretem ezt a helyet olyan kis nyugis es lehet nezelodni...bar golfozni nem tudok es nem is ngyon erdekel...szerintem marha egy unalmas sport!


Mielott az jutna eszedbe micsoda sznobok...elmondanam neked,hogy ez itt olyan,mint otthon a kocogas...bar eleg rossz pelda magyar sportolashoz,sporthoz viszonyitani mert mi ngyon rosszul allunk ilyen teren.Nem mozgunk eleget!Mondom ezt en aki szinten nem csinal semmit de legalabb nem latszik meg rajtam meg most amugy sem lehet a bebi miatt.Szoval itt a fngyon kedvelt sport a baseball es a golf!Szal mi nem vgyunk kulonlegesek csak egyek a sok kozul ;-)

En es Teruo...

A csapat...


A fiuk...


A lanyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése