Lilypie Third Birthday tickers

Junius.4. A nagy seta...

Ma kuldetesem van 8-) kikell ragasztgatnom a "Sayonara Sale"-es papirokat....aki meg nem tudna epp koltozesben vgyunk!Junius 5-en Sayonara Tokyo! :-( de nem olyan egyszeru am a dolgom mert itt nem lehet csak ugy kirakocshgatni ahova akarod.
2nemzetkozi szupermarketet veszek celba ahol tudom,hogy kilehet tuzdelni a tablara ilyesmit.Az eloszor a Nissin-be megyek ami kb 10perc gyaloglasra van...miutan vegzek megyek a masikba amit National Azabu-nak hivnak es homlokegyenest a masik iranyba van a haztol...

Mikozben setalok lefele azon elmelkedem mennyire fog hianyozni japan...
-Mert ez az orszag olyan,hogy itt ejjel vgy hajnalok hajnalan is barmikor hazasetalhat egy no magaban a legkissebb sikatorok kozott is!
-Mert ez az orszag az ahol nem feltik a gyerekeket az ut menti egy meteres uton hazamenni suli utan mert itt betartjak a szabalyokat az autosok es nincsenek balesetek!
-Mert ebben az orszagban mar gyerekkorban megtanitjak mi is a tisztelet!
-Mert ez az az orszag ahol meg az utcan is tilos a dohanyzas!
-Mert ez az az orszag ahol egeszsegesen taplalkoznak az emberek!
-Mert ez az az orszag ahol az emberek nem jatszak meg magukat!
-Mert ez az az orszag ahol a kismamak a metroallomasokon kerhetnek egy kis billettat amin az all Magyarra leforditva "Kisgyermek van a pocimban" kis aranyos kepkiserettel amit a kismamik a taskajukra biggyesztenek igy adva a masik utasok tudtara,hogy ok kismamik...merthat esetleg telen nem latszodik a pocijuk vgy meg nem latvanyosan nagy pociju a kismami!
-Mert ez az az orszag ahol zavarba jonnek ha borravalot akarsz adni!
-Mert ez az az orszag ahol mindenfele szabalyt ngyon komolyan vesznek es nem tagitanak mellole!
-Mert ez az orszag ahol ha reggel setalok a kihalt utcan hazafele ramkoszon a futo(kocogo) bacsi,hogy "Jo reggelt kivanok!" na meg a gondnok nenije az egyik haznak...pedig nem is ismerem oket!
-Mert ez az az orszag ahol nem mondanak soha NEM-et!!!
-Mert ez az az orszag ahol meglehet valtozni es jobb emberre lenni...egyszeruen te is olyanna valsz,mint ok!
-Mert ez az az orszag ahol az ujsag kihordo a motorjat jarva hagyja amig a lepcsohazban bedobalja az ujsagokat!
-Mert ez az az orszag ahol a kocsit is a kulccsal ott hagyhatod nem viszi el senki!
-Mert ez az az orszag ahol nem lopnak,nem csalnak nem hazudnak....es nincs bunozes!!!
-MERT EZ AZ EN MASODIK OTTHONOM!!!

Sorolhatnam meg ngyon sokminden van de nem lenne vege a listanak!Majd ha azert eszembe jut meg valami erdekes,minden blog vegen irok talan parat ;-)

Utam soran igy a ropke fel ora alatt mar 3kismamit lattam ebbol persze mar kettonek nem az elso csemeteje...a masodik szupermarket mellett van egy oriasi park "Hiroo Park" kicsit bementem oda is setalni miutan kituztem a papirocskamat.Van egy nagy jatszo is ott tele kulfoldiekkel mert mi pont abban a keruletben lakunk ami tele van veluk.A jatszo ngyon kis frappansan van megcsinalva nem is gondolnatok...van kulon resz ahol a babakocsikat lehet leparkolni...igen jol olvasod...babakocsikat parkirozo resz es nem kell kivenned a dolgaidat nem fogja senki elvinni,mint ahogy a babakocsit sem!Aztan van ott egy nagy to is...tele teknosbekaval olyanok,mint az enyem :-D Tavaly mar mondta Kitty,hogy vannak de akkor nem jutottam el odaig,hogy meg is nezzem.Aztan ott a parkban meg setaltam kicsit...olyan volt mintha egy erdoben setaltam volna....ngyon szep es nyugtato...kellemes volt...aztan mikor atsetaltam a park masik felebe bepattantam egy taxiba es lementem a kozpontig...

Elmentem szoliba(mar 1000eve nem voltam es vettem 2 nyari rucit occsoert! ;-) vettem kajot hazafele es hazagyalogoltam...most meg epp a teknocom ugyeben telefonalok,hogy hogy tudnam magammal vinni de ugy latszik nem engedig a gepre...pedig ez egy kis teknoc meg csak 5cm-es...hogy a fenebe engednek kutyat macskat mindent de teknocot nem?!Most kicsit duhos vgyok de nem adom fel!

Ma egy kep a tekimrol:

4 megjegyzés:

  1. Akartam kérdezni,hogy nem fog hiányozni Japán,de már megadtad a választ....Kíváncsi vagyok Japán után milyen lesz Amerika.

    VálaszTörlés
  2. Hat igen ngyon fog hianyozni...foleg majd ha mar nem leszek itt!Tudod van az a mondas "Az ember akkor ertekeli milye is van mikor mar elveszitette..." na szerintem ez erre is vonatkozik

    VálaszTörlés
  3. Sosem ertette senki miert vagyok oda Japanert...Te siman leirtad mindet..
    Barcsak visszamehetnek!!

    VálaszTörlés
  4. Kitty en is tuti vagyom majd vissza!
    A felsorolasba meg meg mennyi de mennyi mindent lehetett volna meg irni...igaz?!

    VálaszTörlés