Lilypie Third Birthday tickers

Junius 11. Az elettol kapott pofon...

Reggel mar 8kor fentvoltam ugyanis ma mentem vervetelre,hogy kideruljon van-e valaki a pocimban.

EGY KIS KIEGESZITES
5:30kor kellett visszacsorogjek az eredmenyert...azaz elmeletben majd a masnapi konzin lenne a nagy dolog de se nem akarom magamat orolni na meg nem a doki elott akarok sokkot kapni ezert rakerdeztem visszacsoroghetek-e...

Az ido erdekes modon hamar telt...es mire epp befejeztem egy hosszu irast a bnetre mar fel 6volt.Felhivom oket na ez az a pillanat amikor nekem is a gyomromban dobog a szivem es ha nagyon figyelsz meg hallhatod is...Csorog a telo mondom ki vgyok,kivel szeretnek beszelni...kerik a betegazonositom bemondom majd varok...erdekes modon a no mindent japanul mondott pedig a telefonhoz pont Yui san-t kell kernem merthogy o beszel angolul....na mind1 vegulis ertem en igy is csakhat akkor ennyi erovel mas is megmondhatja legkozelebb...a lenyeg HCG 2 es aztan meg sorolta a progreszeront meg az osztogent de azokat a szavakat mar nem hallottam csak azon kattogott az agyam,hogy jol halllottam?!Kettot mondott?Felbeszakitom boszes felolvasasaban es rekerdezek meg1szer HCG 2?!Azt mondja igen 2...utana mar nehezemre esett meg beszelni is mert nem jottek a szvak elcsuklott a hangom es sirhatnekom volt...megkerdeztem hanyra menjek holnap es letettem a telot...

Gyorsan megirom a mai blogot mert gondolom sokan jonnek majd kivancsian varva a johireket.

Ha azon mulna,hogy hanyan drukkoltak nekem,imadkoztak es szoritottak ertem en most ikres kismami lennek...de ez sajnos nem azon mulik Reg bogtem mar igy,mint egy gyerek...nem is gondoltam volna,hogy ez ilyen rossz erzes...meg jo,hogy nincs itthon senki es kiadhatom magambol...pedig megfogadtam,hogy nem bukok ki ha megsem ugy lesz de ezekszerint ez nem kivansagmusor.Nagyon szepen koszonom a sok-sok szoritast es ne aggodjatok miattam holnapra jobban leszek,talpra allok es ujra kuzdeni fogok(gondolom ezt most en)...

Annyit meg elkell mondjak mit fogok csinalni a nap tovabbi reszeben...
1.abbahagyom a bogyok dugdosasat vegre...
2.vegre veszek egy furdot!
3.apaval birkozunk ma este egy jo nagyot...
4.es elotte egy felest is behajtok...

Hat en mara ennyi voltam...sok pusz-pusz mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Bridget drága,
    ez még csak az első próbálkozás volt és tudom,hogy nem adod fel.Egyszer biztosan sikerül majd.
    Sok-sok puszi neked és egy nagy ölelés:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Enis!
    Nana,hogy nem adom fel!Egyszer majd telelessz ez a blog a gyermekeim fenykepevel...majd meglatod ;-)

    VálaszTörlés