Lilypie Third Birthday tickers

Junius 10. Izgulos napom volt ma...

Mai napom teljes mamorban telt...felvoltam spanolva ahogy otthon mondjak...teszteltem...filoztam osztottam szoroztam....de valahogy nagy kerdojel maradt igy is a levegoben.

Az a baj,hogy latok valamit de megsem...azaz mintha ott
lenne de megsem...pedig azert mar mutatnia kene valamit ennel tobbet...de ha meg nincs semmi akkor meg csont neganak kene lenni...na most 2lehetoseg van:

1.meg mindig a szuri bezavar...

2.elindult valami de megsem...

Nem fogok sokat ezen filozni csak gondoltam megosztom veletek.Egesz nap ngyon erzekeny voltam es tobbszor is elkapott volna a siras minden fele kis dolgon ha nem fogom vissza magam.

Pl belegondoltam,hogy Pati anyukaja jon ki holnap...milyen jo mar neki nem jon az anyukaja 2honapra!!!ES nem is csak ugy latogatoba hanem mert Patinak kisbabaja szuletik...szal ez annyira szep es meghato,hogy meg most az iras kozben is belekonnyezem...

Meg egy par szo a blogomrol a mai nap ilyen lesz ne haragudjatok de ma nem tudok koncentralni semmire sem...szoval lehet am kommentalni!Legyetek bartak nekem barmilyen nick neven irhatsz ha epp nem akarod bneten,hogy tudjak ki vgy szoval lehet mas neven is vgy akarhogy vgy csak nev nelkul de jolesne ha itt is viritana az a sok jo visszajelzes amit priviben es nyilvanosan kapok a blogom miatt!!!Komolyan jolesik pedig nem is szorakoztatasbol irom...Regen irtam en blogot mashol is hat talan majd idezek abbol az idoszakombol is es tomerdek fenykeppel fogom suriteni a blogot,hogy szinesebb legyen es jobban megismerj ;-)

Sokan mondtak is,hogy nem lehet kommentelni hat utananeztem de en nem talaltam infot amivel segiteni tudnek...csak annyit,hogy valaki beregel es akkor mar tud irni nekem.

Na hat mara ennyi futotta tolem...egesz nap itthon ultem csak tesztet mentem le venni hagy ne mondjam 3boltban voltam mire kaptam 25-os tesztet mert itt csak 50-es van!
A mai kep pedig egy tavaly oktoberi amikor is apacskaval mentunk az o altalanos iskolas pajtasanak az eskuvojere Californaiba....na itt apacskanak meg rovid seroja vanes asszem mar nem szomjas...es kepzeljetek az eskuvo reggel kezdodott es keso delutanra mar vege is volt...utana mentunk at az etterem mellett levo barba mi "fiatalok" es ott folytatodott tovabb az ivaszat,buli...ejfel korul mar csak ugy 10-en lehettunk a medence partnal levo kis italozoban es olyan fel 2korul mar mentunk mi is aludni.Azert erdekes volt,hogy itt mashogy megy le egy eskuvo,mint nalunk :-)

4 megjegyzés:

  1. Akkor itt is szeretném tudatni veled, hogy
    - tetszik a blogod és örülök, hogy megismerhettelek, még ha csak a neten keresztül is.
    - hűséges olvasóddá váltam és folyton azt várom mikor van új 'infó" amit elolvashatok ... ahelyett, hogy a vizsgámra készülnék. :-)
    - bízom benne, hogy hamar teljesülnek vágyaid és lehetőleg egy ilyen kis huncut, édes, zabálni való, életvidám kiscsaj akarjon hozzátok költözni, mint nekünk Bó.

    Pussz

    Bogyimami

    VálaszTörlés
  2. Hajnoca
    Ennel nagyobb dicsi nekem nem is kell :-D
    Dagad a majam ;-)Ngyo szepen koszonom!

    VálaszTörlés
  3. Szia-szia!
    Most találtam ide a blogra. Nagyon élvezetes, színes olvasmány, a sok-sok képillusztráció remek, nagyon helyes pár vagytok. Abba ne hagyd a naplót! Remélem, hamarosan legnagyobb álmod valóraválásáról is olvashatunk itt is, nagyon jó, szerető karokba érkezik majd a kis Baba. Üdv, "keep in touch":
    Teó

    VálaszTörlés
  4. Sziaaaa Teo ennek orulok,hogy itt vagy!Jo olvasast!Es koszonom a bokokat!!!

    VálaszTörlés