Lilypie Third Birthday tickers

Junius 9. Mozi delutan Patival,vacsora es bulizas!

El sem hiszem,hogy Pati lassan szulni fog!39hetes babas es ma utoljara meg atjott szules elott,hogy egyet videozzunk.
Lent taliztunk a haz elott es eloszor is szokasos kajabevasarlo korutunkat tettuk meg a mellettunk levo szupermarketben.A filmet mar elkezdtem letolteni (iTunes-rol) mert Patival mar multheten megbeszeltuk mi is a kovi film amit latni szeretne.En mar ezt a filmet is lattam de nem sajnalom 2szer megnezni mert jo kis film....vigjatek volt es a neve "Knocked Up" magyarul megint nem tudom,hogy mi a cime de a keresobe ha beirod megtalalod ;-)
Aztan parom uzent vgyis mar mondta tegnap is,hogy ma egyutt vacsizunk azzal az ismerossel akik New Yorkbol vannak itt.Egyutt buliztak ugye szombaton...es ma van az uccso estejuk holnap repulnek vissza...na meg mivel koltozunk ugye mi is majd jovo honapban apacska unszol,hogy legalabb lesz ismerosom...
Patival ettunk-ittunk filmet neztunk sot meg utana egy reszt a "Top Chef"-bol is volt idonk megnezni 8-) aztan en elmentem tusolni,laza smink kozben beszelgettunk es 8ra kesz voltam mire apacska hazajott.O atoltozott,hogy ne oltonyben legyen hanem kenyelmesen es elindultunk...Pati haza mi meg vacsizni 8:30ra volt asztalfoglalas csinaltam par kepet is 8-)
Ezen polip van meg hal asszem...nem tom en nem eszek tengeri herkentyuket :-
Na ez csirke popsi,csirke sziv meg nem is tudom mi a harmadik...

O itt Hana&Keith azt elkell mondanom,hogy a lany felig Japan,eloszor volt most Japanban,22eves es modell....jah es 181cm :-o

o itt apacska es a lakotars akivel egyutt berlik a lakast...

En fotoztam ugyhogy itt rolam nem keszult kep viszont elmentem wc-re es jo itt mondjuk azert eleg gyakran de otthon nincs ilyen igy erdekesseg kepp gondoltam lefotozom...szoval a wc-ben van fogpiszka ha kimesz diszkreten kitudod turkalni a cuccost a fogad kozul....volt szajoblito is hahaha na hozom a fotot...
Na itt van :-D

Aztan kaja utan elmentunka kozelben levo Muse-ba ami egy clu b feleseg ott meg megittak a fiuk 1par italt jah es masok is csapodtak hozzank...mert azt tudni kell itt minden nap van buli itt nem szamit milyen nap van...en csak egy pohar voros bort ittam mielott azt hinnetek rosszalkodtam hahaha....de igy is fel 3ra ertunk haza...apacskam mar nem volt szomjan na...hahaha ott is keszult par kep 8-)
A lanyok...hat igen ok 22 es meg 10-el tobb...

Csapatkep...

2 megjegyzés:

  1. Apanak hosszu a haja

    VálaszTörlés
  2. Kitty epp tegnap kerdezte,hogy mi legyen levagassa rovidre ahogy szokta vgy hagyja meg?!En nekem mind1 hogy van...igy legalabb nem buknak majd ra a csajok NY-ban hahaha

    VálaszTörlés