Lilypie Third Birthday tickers

Junius 12. Az elet megy tovabb...

A kepekre kattintva megnezheted nagyobb felbontasban is ha jol tudom!

Kommentek ugyeben irt nekem kedves Enis ismerosom es o azt mondta,hogy:
"ha a "megjegyzés írása mint"-nél a legördülő menűből a Név/Url cím-re klikkelnek , ott elég csak a nevet kitölteni,az url cím maradhat üresen,így is elfogagja"

Ma reggel koran arra kelek,hogy parom pakol a closet-ben...ranezek az orara fel 9 ez meg ott hurcolassz kifele amit nem viszunk magunkkal.Kerdem en noooormaaaalis?!Miert nem este csinalta meg?Vgy majd jon a hetvege?Na meg amugy is ma kiszerettem volna magam aludni fel 10-re allitottam az orat...na mind1 utana meg nekiall a mindennapi fekvotamaszaihoz...ugyhogy ma korabban indul a nap...

10:20kor indultam el a dokihoz es csak biztattam magam,hogy minden rendben lesz eros leszel nem fogsz sirni...merthat nem akartam a doki elott kibukni....azert is akartam mar tegnap tudni a helyzetet.Bementem es ha kezdte volna mondani mire mondom neki,hogy betelefonaltam mar delutan az eredmenyert ugyhogy tudom...meglepodotten azt mondja oh igen nem is tudtam(mert ugye nem talalkoztam vele csak a noverke vett vert tolem.Kerdezi van-e meg 1ciklusom mondom igen meg pont annyit maradunk,hogy kijojjon egy lombik...ezt igy idozitettuk direkt.Mondja,hogy o most akkor szurisan megprobalna de valami loadaggal es bar rakerdeztem a nevere a szurinak nem tudnam most megmondani.Persze azt mondta ez meg valtozhat.Felkeszitett arra is,hogy a lorugastol esetlen megnohet a petefeszkem vgy fajhat a hasam es talan a beultit is elkell napolni na meg az utazast is...hat gondolom ezen nekem mar nem mulik ;-) Mondtam neki,hogy meg megbeszelem a parommal persze de abban maradunk,hogy akkor 3.cn-en var.Miert nem a 2.cn-en kezdek?!Vgy ez mindenkinel mas?Sort protokoll lesz gondolom ezt a lombikosok tudjak de aki nem doktoralt meg ugy le,mint mi azok kedveert elmondom a sort protokoll ciklus 2-3.napjatol kezdodik a szurikkal a long protokoll pedig meg a menzi elott azaz uj ciklus elott elkezdi a szurikat....hogy mi a kulombseg es melyik jobb...hat kinek ez kinek az....ezt elore nem lehet tudni....A konzultacioert kemeny 370yent fizettem hahaha...
Kijottem es uzentem apacskanak,hogy tudom egesz nap meeting-ek sorozata varja ezert majd este beszelunk vgy ha lesz ideje esetleg csorogjon ram...

Mar tobbszor lattam a clinikarol hazafele menet,hogy az ut masik oldalan van egy Kannon Temple...mivel olyan ragyogo ido van es rais erek meg setalni is jo atmegyek es megnezem mar meg imadkozom egyet a mostani lombik sikereert.Na most jon egy kis info:

"A japánok többsége nem hisz egyetlen egységes vallásban. Sok ember – elsősorban a fiatal korosztály – szembehelyezkedik a vallásokkal, ennek oka, hogy a tudomány nagyfokú fejlődése miatt sokan a tudománytól várják a választ minden kérdésre. A II. világháború alatt a japánok sintóisták voltak és elutasítottak minden más vallást. Manapság nem meglepő, ha egy japán, miután leteszi iskolai vizsgáit, elmegy egy sintó szentélybe imádkozni. Ugyanaz az ember egy keresztény templomban köthet házasságot és buddhista temetésben részesülhet."
Ez itt a bejarat...

Amikor belepunk a kerthelysegbe mindig ott egy ilyen vizzel telivalami ahol megkell mosni a kezed es ha jol tom kiobliteni a szad!
Ime kicsit kozelebbrol...
es ott a kis tablan a leiras,hogy is kell!
Aztan megerkezel a imadkozo helyre itt nem kell bemenni vgyis nem is lehet...azt a zsinort ugy kell meglobalni hogy a tetejen levo aranyszinu harang megszolaljon!Ez azert fontos mert jelzunk az isteneknek,hogy itt vgyunk!Utana tapsolni kell ha jol emlexem 2szer de lehet ez nem fontos...azert hogy az istenek rank figyeljenek a sok eppen imadkozo ember kozul...aztan ellehet mondani az imadat,mint ahogy en is megtettem gondolom nem nehez kitalalni mit is kivantam ;-)utana pedig egy penzermet szoktak beledobni ebbe a nay fabol keszult dobozba ami elott all az ember...hat ennyi...
itt is itt a leiras bar a harangozas nincs benne...jah es elotte es utana is megkell hajolni!Ez a tiszteletadas jele...mindenki csinalja mindenhol mindenkinek!A hajlas melysege fugg a tisztelettol...szal a nagyfonok elott nagy hajlas van de ha csak egy olyan ember akit nem ismerunk szimpla kis hajlas jar es igy tovabb...es ebbe a dobozba kell a penzt is beledobni...

Igy nez ki belul persze oda nem lehet bemenni...

Fantasztikusan szepen vannak diszitve ezek a templomok es tobb 100evesek altalaban :-o

Es van egy kis bolt is bent a templom teruleten ahol amuletteket lehet venni meg egy ilyen kis tabla szeru valamit amire megirhatod a keresed az isteneknek es kirakhatod a templom teruleten kijelolt helyre!Na eltudod olvasni mit kivantam? :-D

Felraktam a tobbi koze...ebben az evben kint lesz a falon minden evben leveszik es johetnek az uj kivansagok ;-)

Na megtalalod hol van az enyem?!

Ez a bacsika csinalta nekem a kepeket a boltbol kijott nekem elkisert es meg megis varta,hogy feltegyem sooot beszelgettunk is igaz o angolul nem beszel de hoztam a japan tudasomat.Mondtam neki,hogy koltozunk jovo honapban kerdezte mennyi ideje vgyok itt?Na meg mikor irtam a kivansagot meg viccelodtunk is...kerdeztem milyen nyelven kell irni azt mondta minden nyelven ertenek az istenek ugyhogy teljesen mind1 hahaha :-D sot a bacsikanak mondtam,hogy innen nemmessze van a clinika ahova jarok es ugy nez ki jovo heten is erre fele jovok...mondta nezzek majd be...van egy kis teazo szoba es megiszunk egy teat...hat igen ez Japan az emberek onzetlenek,kedvesek es mindenkinek sok szeretet van jo itt elni ngyon vissza fogom en meg sirni japant :-(

Vettem 2amulettet is ami a kep felso jobb sarkaban talalhato...ezt szimplan csak magaddal kell hordani egyet vettem apacskanak hogy megvedje a rossztol!Magamn ak pedig egy olyat vettem ami az egeszsegre van ;-)bal jobbra lent meg ott vannak a tablicskuk amiket meglehet irni...az egyik oldal ures a masikon ilyen szep kepek vannak....kozben apacska is hiv es mondom neki a hireket...azt mondja en halaszthatom az utazast de o nem tudja...szal max en maradok ha kell...

ezt a fat meg jol kitamasztottak :-)
Hazafele vettem lotto-t ha mar masban ne talan akkor itt szerencsem lesz alapon na meg vettem 2kaparos sorsjegyet minya megyek is lekaparom oket ;-)
a kis lottozo bode!

Utana elmentem szoliba ahol jol leegtem a heten mar 2szor...es uzsgyi haza mert jott egy manus kocsit nezni...marmit egy vevo aki megvenne...igaz par oras kesessel de jott...azota meg itt nyomom...es ne aggodjatok nem vgyok depis!Sot tegnap viragot is vettem ma meg majdnem egy uj ruhat!Beszeltem Patival ugy nez ki jovoheten atmegyek... jol megvan fazva pedig csutire van kiirva!!!!Aztan mar tegnap hivott Kitty barinem Kuala Lumpur-bol,beszeltem skype-on Kata barinommel!Ma egy masik eltunt barinommel Lindaval msn-en...es meg 1-2 bnetes lannyal is ;-) Jolesik csajok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése