Lilypie Third Birthday tickers

December 20. Pihi...


Ez egy jol sikerult kep a kis szobabol belatni a central parkba ahol minden tiszta ho...

Szokasos keles lementunk a boltba egyutt bevasarolni,reggelit csinaltam apacska visszadolt egy delutani sziesztara.LH tesztem szepen csikosodik sot ma mar csikos...bar tegnap is ragyurtunk a babara abbol amit csinaltunk baba nem lehet hahaha


Ez a szobabol a kilatas a havas tajra mar nem is esik ennyit a horol.


A gepemmel is valami tortent mert a kepernyon megjelent valami olyan mint a tinta festek elfolyas...mar tegnap es ma meg jobban tovabbfolyt...aggodom jokor megy ez is tonkre es mitol hisz most mult meg csak egy eves nemreg.ahhh es meg occso se volt nem utottem ra vgy nem ejtettem le sem nem is ertem.

Este meg foztem de elotte meg felmentem a paraszobaba jolesett fent voltam vgy fel orat.Ma este a disznohusit csinaltam meg amit meg a heten betettem a fagyasztoba.A krumplipurehez beleturmixoltam hagymat(nem sokat),brokkolit,zoldbabot,sargarepat,vaj,tej es meg fokhagymat szerettem volna de marha erosnek tunt igy azt kihagytam...a krumplipure marha finom igy es kicsit feldobja nem lesz olyan egyhangu...

Ezt pl asszem Washington-ban egy etteremben ettem...vgy mar nem tudom mindenesetre parom megjegyezte mi is csinalhatnank igy legkozelebb.Ott mondjuk nem volt ennyire felturmixolva a zoldseg de tenyleg talalo ;-) aztan meg kelbimbot is paroltam,es aztan jott a mar beizesitett vekony disznohusi...amit forro labosba kis oliva olajban bele a hagyma es bele a husi mindket oldalat 3-4percig max gyorsan megsutni es kesz is voltunk.



A vegen apacska is besegitett megteritettunk es mar mentunk is az asztalhoz...igy nezett ki...diszitest is raktam ra...kar,hogy a krumplit nem latni de guszta volt ngyon.Este meg apacskaragyurt a babara szerintem latta az LH peteerest nezo teztjeimet mert mar ngyon keson kerultunk agyba es reggel hetofnkent kel reggel 6:45kor de nem mondott nemet es nem is haborgott mikor beprobalkoztam...felpozoltam magam es most varjuk az elkovetkezendo 2het utani csodat hatha...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése