Lilypie Third Birthday tickers

December 19. Nagy havazas!!


Where the hell is Bridget?hahaha azaz hol a francban van Bridget?hahaha

Apacska reggel erkezett haza a hosszu ut utan faradt volt es nem sokra ra mikor hazajott bebujt mellem az agyba es aludtunk fel 1ig.

Aztan kikaszalodtunk az agybol...csinaltam reggelit ettunk az asztalnal orulok,hogy megjott sokkal emberibb igy az etkezes...marmint az etkezoasztallal hahaha


Waku nelkul mert amugy nem latsz semmit csak a nagy feherseget...


A hirek tele vannak azzal,hogy jon a hovihar ok havazott de nem ugy,hogy ihaj...csak ugy normalisan.Bentrol figyeltuk a torteneseket...egyre jobban rakezdett es alig lehetett latni a masik hazat a sok hotol de az a hudenagy hovihar csaknem jott.


Nagy gyerek a nagy hoban...


Este lementunk kicsit elvezni a havat.Emlexem gyerekkoromban mennyire szerettem mikor havazott es mentunk szankozni este a ho ropogott a labunk alatt es csak az utca lampai vilagitottak utat nekunk.Viszont hoangyalt sosem csinaltam meg.


Ime az en angyalom...


Hat most a Central parkban ez a kivansagom is megadatott sot jott egy kedves par akik csinaltak rolunk egy kozos fotot ;-) Apacska szarra fagyott hat igen akinek nincs teli csimmaja az ne menjen a hoba nem igaz?hahaha engem meg kirohogott mert felvettem a sigatyamat es sidzsekimet...nem is faztam....jah a sigatyat nem tudtam behuzni :-/ ezt is kihiztam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése