Lilypie Third Birthday tickers

December 11. Megvan a gyogyszereeeeem+elso ajandekok a fa alatt!


Nem fogjatok elhinni ma visszahivott a doki a magyar doki akinek a gyogyszer ugyben csorogtem...

Lenyeg a lenyeg itt ugy mukodnek a dolgok mivel elkuldtem email-ben a leleteimet igy megnezte nem kellett ujbol veret venni hanem azt mondta nevezzek meg egy gyogyszertarat es adjam meg annak a teloszamat o majd odatelefonal es ra 10percre mar mehetek is a gyogyszeremert.Huuh hirtelen kopni nyelni nem tudtam...mondom nekem erre rakell keresnem a neten.Mert azt tudtam,hogy van itt a sarkon egy gyogyszertar de se a nevet se a szamat nem tudom.

A mai vacsora mustaros csirkecombik...


Kikerestem visszahivtam a dokit megadtam es mondta mehetek a gyogyoert huhh mondom ez joo ezt jol meguztam majd 3het mulva azt mondja csinalunk kontrolt.Hat szilveszterkor gondolom nem akarja hogy menjek igy majd januar elejen olyan 5-ere gondoltam en.4tajekan mentem csak le a gyogyszerert mondm adok nekik egy kis idot tutira meglegyen a gyogyom.Lemegyek mondom a nevem es hogy gyogyszert jottem felvenni.

Na meg az ubi es a parolt zoldsegek:


Azt mondja a manus nincs ott semmi....na gondolhatjatok meg az uto is megallt bennem...mondom mar legalabb masfel oraja atszolt.Azt mondja nekik nem telefonalt senki...na mondom fasz@ mindjart jovok felhivom a dokit mar epp elmentek es bezartak szuper meg jo,hogy megvan a mobil szama es fellehet hivni SOS eseten hat most az van...mondom a dokinak itt vgyok es azt mondjak senki nem szolt ide.

Azt mondta mindjart felhivja oket megint mert mar reg odaszolt....na most tegyelk igazat na mind1 senki nem kert elnezest nem igazitott ki,hogy most mi is tortent csorgott a dokim es meglett a gyogyi de miert kellett meg +20percet tokoresznem?Occso volt legalabbis horribilis osszegekre szamitottam...12$ volt atszamolva talan 2000ft tudom otthon meg olcsobb de en tenyleg sokra szamitottam.

Az uj szonyeg:


Jah es a gyogyszert azert nem kaptam meg mint az ma kiderult,mert en rossz cimet irtam le skype-on anyunak es nem a 64.utcaba hanem a 24.utcaba ment a csomag...megkertem nezze mar meg mert apacska valtig allitotta,hogy tuti rossz helyre ment rossz volt a cim...hat igaza volt pedig meg vissza is olvasta anyu leellenoriztuk es megis....jo mi?!

Este apacska meg ajandekokkal tert haza ugyhogy nem nezhettem oda amikor hazajott es bevonult a szobaba csomagolni is gyuli a fa alatt az ajandek...olyan izgiii kerdezte nem-e akarok felbontani valami mondtam neeem majd 24-en pedig kivi vgyok ngyon!!!


4 megjegyzés:

  1. Bri
    Olyan kajákat mutogatsz itt, hogy állandóan csorog a nyálam, pedig hajnal van még:)
    A szőnyeg nagyon szép!
    Örülök, hogy végül megkaptad a gyogyit, reméljük, amennyire kacskaringós úton került hozzád, annyira használ is majd;)
    És még valami: Hogy a francba bírod ki, hogy ne bonts ki semmit:)))
    Engem megölne a kíváncsiság ha-ha-ha! :)
    Pussz!

    VálaszTörlés
  2. Betty
    Bocsi...ajanlom a naplom olvasasat ebed elott hahahaha gyogyina en is orulo ;-)

    Ngyon nehezen allom meg mar csa azert is mert mindig olyan jo dolgokat vesz nekem...de most mar menni fog ;-) tulvgyo a holt ponton :-D

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki ez a szőnyeg!!! Olyan jó puha süppedős,és gyönyörű meleg színei vannak. Padlófűtés van vagy vannak radiátorok? Irigyellek benneteket a nagy terekért, van hova pakolni.

    Más...
    Mit érzel, használ a pajzsmirigy-gyógyszer? Mármint a közérzetednek(a pajzsmirigy befolyásolja a kedélyt is, gondolom, nem véletlen érezted magad enerváltabbnak a közelmúltban). Remélem, rendberakja a dolgokat.
    Üdv
    Teó

    VálaszTörlés
  4. Olyan jah.Ahh padlofutes????????itt??????/Itt minden haz tok regi itt ngyon ritka az ujepitesu es az sem padlofuteses legkondi van ami telen meleget nyaron meg hideget fuj ;-)

    Gyogyo jo szerintem legalabbis jobban erzem magam tole csak reggelente nem tudok kiszallni az agybol abszolut...ma pl fel 2kor vettem ra magam...erre kene valami mert annyit tudok aludni,mint egy mormota.

    VálaszTörlés