Lilypie Third Birthday tickers

December 10. Megjott a szekreny es az uccso szonyeg is vegre!


Parom csorgott,hogy jon a szekreny...

Nem fogjatok elhinni de ezzel is olyan kalamajkank volt.4ig lehet a hazba idegeneknek butortol csomagokig behozni dolgokat...direkt ugy kertuk a szallitast,hogy 11-3ig es abban az van,hogy 3ra ossze is szerelik es kesz...Hat majdnem parom mar tiszta ideg volt 3orat ult a telon,hogy mi a feszkes francok vannak mar.Aztan szolt hogy mar nem is idegesiti magat mert mostmar tuti ne ertnek ide se 4ig nemhogy osszeszerelni azt mondta kerdezzem meg a haz irodajaban hatha megengedik,hogy bejojjenek.

Egyre meg megkert ha jonnek es ala kell irni a papirt legyen rajta,hogy hanykor jottek es csak ugy irjam ala.Mivel mi extra penzt fizettunk azert is,hogy megszabhassuk mikor hozzak es az osszeszerelesert is.Ami itt megy az eszmeletlen...az osszes butordarabbal volt valami mindegyikkel az utolso darabig...na vegre megerkeztek mikor?Naaa 3:48kor csoda,hogy felengedtek oket.

Aztan a csakonak mondom,hogy hat nem tudom,hogy ilyenkor mivan mert elmeletben ha akarmilyen szereles is van akkor is 4ig elkell hagyniuk az epuletet mindenkinek,szerelo,butorszallito mindenkinek.Elkezdtek osszeszerelni es tudjatok olyan nagy septiben mert fu mi van ha felszolnak,hogy menniuk kell.Hagy ne mondjam a csavo ahoz kepest,hogy egesz nap butorokat szerel egybol mashova tette a polcok helyet is es az ajtot tarto csavart...

Mondtam neki,hogy azert ne siessen hanem normalisan legyen osszeszerelve....furtak faragtak az egyik elemmel beutotte a falat...wazze nem is ertem ezeket....ott lett egy kis pukli es nana,hogy latszodik...most mit mondjak neki csinalja meg?Ahhh...Kerdezik honnan valo vgyok mondom Magyar aszongya az egyik o is felig magyar felig bulgar,a masik meg felig nemet felig olasz volt...ez a sok keverek ami itt van huhh...

Osszeszereltek jooo lett ngyon meg azon gondolkozom attegyuk-e vgy sem egyenlore jo ahol van meg jo hogy ilyen nagy haloszobank van ;-) Alighogy ezek elmentek mar csorogtek is fel a portarol,hogy jon a szonyeges....meg csodalkoztam is,hogy felengedik...na az uccso szonyeg is megerkezett mostmar csak az ebedloasztal es szekek vannak.Atpakolni mar nem pakoltam at majd holnap nekem mara elegem volt.

Amig vartam ezeket a bugrisokat kiporszivoztam a lakast felmostam torolgettem mostam aaah majd holnap atpakolok.Apacska meg mikor hazajott nekialltam kajat csinalni....japo kajat ;-) Ebe egy fej hagymat kell felvagni szeletekre azt felbevagni meg a szokasos vekonyra szeletelt disznohusi es az a bizonyos szosz...szoszt vizzel osszekutymuty....bele a hagyma es a hus es sitty-sutty kesz :-) Gyudon a neve.


Hozza csinaltam Gyoza-t az y-t jenek kell ejteni a japanbanazaz magyarosan talan gjoza lenne de igy meg nem jo irasjelileg :-s ez mivel mar fagyasztott ezert csak felkell forrositani beletenni ezeket a husival megtoltott tesztaszeru valamiket...felonteni 2deci vizzel a 12db-ot es lefedve 10percet parolni...aztan meg fedot leveve kicsit barnara sutni...van belole rakos is es disznohusos is ez sajnos csirkes volt es nem is a legjobb...

Amugy ehhez is egy lotyi kell abba martogatva eszed rizset is csinaltuk a kis rizsfozonkben es mivel a Gyudon-bol keves volt ezert csinaltam meg hozza egy keves Gyoza-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése