Lilypie Third Birthday tickers

November 15. Vegre pihi....


Tudom most eleg unalmas napokat irok de a sok olvasnivalo utan talan egy kis pihenes nektek is jar ;-)

Ma is menni akart a parom ma epp az IKEA-ba ami nem is olyan kozel van...en meg meg mindig szarul vgyok taknyos is es mondtam en nem megyek ma semmerre az biztos.

Megjottek a kajak is kipakoltuk vegre tele a huto de a kenyer fagyasztott :-o na ilyent se vettem meg...nem is tudtam,hogy fagyasztott.Most mar vegulis mind1 majd ezt is kiprobaljuk...beszamolok majd rola ;-)

6 megjegyzés:

  1. Welcome back! Gyors javulást kívánok. Tessék pihenni, nem rohangálni! A bútorok megvárnak, nem szaladnak el!!! Nehogy aztán komolyabb baj legyen, pl. tüdőgyuszi.
    Üdv
    Teó

    VálaszTörlés
  2. Bri,
    nem jó, hogy szarul vagy.
    Amúgy nekem is voltak hasonló napjaim a múlthéten.

    A fagyasztott kenyér is jó.
    Mi ha sokat veszünk, akkor félbevágva feltesszük a fagyóba. Ha kell kiengedjük a normál hűtőben és olyan, mint a friss.
    Régen anyuék azt csinálták, hogy alufóliában tették el és amikor kellett, be a sütőbe és kicsit megsütötték és tényleg friss sült kenyerünk volt.
    Jobbulást.

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond nem lesz a fagyasztott kenyérrel szerintem. Anyu rendszeresen veszi a friss kenyeret és a "maradékot" teszi bele a hűtőbe a fagyasztóba. Majd kiveszi a fagyóból kienged és nagyon fionom.

    VálaszTörlés
  4. Teo
    Hogyhogy welcome back?Te is amcsiban vgy?!

    Hajnoca
    Imadlak draga,sajnalom,hogy a tali nem jott ossze :-(

    Ancsuka
    Ma eljutok hozzad en is!

    Kenyer ugyben!
    Koszi,hogy irtatok...jo-jo azert vagtam,hogy van ilyen de en meg nem talalkoztam ilyennek...nalunk nincs ilyen nem ettem vgy csinaltam meg sosem.Ravan irva,hogy kel megcsinalni.Bekell tenni a sutobe xfokra 20percre aztan kivenni es allni hagyni meg 20percig,hogy a belseje is megsuljon!Hetvegen megcsinalok.Csak attol feltem utana ez ugy visszaszarad...

    VálaszTörlés
  5. Nem, Pesten vagyok, csak te "VISSZA"értél, s abból a nézőpontból értettem :-) Mivel még nem olyan régen laktok ott, azt nem írhattam, hogy "home" :-)

    VálaszTörlés
  6. Jaaah mar azt hittem...kezdtem orulni.

    VálaszTörlés