Lilypie Third Birthday tickers

November 14.Szombat Egesz napos menes...



Parom nem bir magaval...azert mert nem mondom milyen szarul vgyok az nem azt jelenti,hogy nem vgyok szarul...
*****
Elakar menni korulnezni,butorugyben ugyanis szuksegunk lenne meg egy dohanyzoasztalra,egy fal melletti kis asztalra,lampakra es talan a haloba kell valami nekem a ruhaimnak.1kor mar indulunk is...Lementunk Soho-ba jol feloltoztem mert,hogy megvgyok fazva erre nincs is hideg sot kifejezetten jo ido van.
*****
Jo sok boltba beneztunk...taxit meg alig lehetett talalni mert esett az eso es ilyenkor tok foglaltak .Macy's-ben kotottunk ki mire ott is vegigneztunk mindent...aztan meg at a lampa boltba....este 9 lett mire hazaertunk.
*****
Vettunk vegre lampat a haloba marha jo es jo nagy fenye van nem is gondoltunk volna.A nappaliba meg megrendeljuk a neten azt amit kineztunk mert nehez lett volna elhozni azt is.
Paromnak meg volt egy potyautja mert mar arra lusta volt,hogy a boltban megkerdezzuk kell e egot vennunk a lampahoz...nana,hogy kellett.Ugyhogy meg lement a sarki boltba venni egoket a dragam.Sosem hallgat ram o volt faradt akkor mit mondjak en...
*****
Ugy elfaradtam es egesz uton ugy mentem,mint az elo halott.De nem akartam,hogy megint az legyen en nyavogok.Hazajove a neten megrendeltem a hutokeszletet mert tok ures volt...zoldseget,kenyeret,felvagottat,sajtot ilyesmiket majd vasarnap hozzak.A leleteim nem jottek meg elfelejtettem mondani,hogy tegnap irtam a mensm.-nek emailt,hogy mi van a leletemmel,gondolom hetfore itt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése