Lilypie Third Birthday tickers

November 11. Utolso nap tele minden fele joval...


A kepen keretik nem nevetni...hahaha

Tegnap alig birtam elaludni...es olyan rosszul is aludtam...tiszta stresszes voltam annyi teendom lett az utolso napra es komolyan mondom meg almomban is ezek a dolgok mentek a fejemben.
*****
Felebredtem na mondom minnya csogor az ora tuti...es en milyen almos es faradt vgyok....varok egy kicsit es semmi...ranezek a telomra meg csak fel 3....aztaaa na mondom akkor meg egykicsit visszadolok mert ebresztom 5kor lesz.Csorgott is az ora de ha jol emlexem fel 6ig meg lustiztam aztan mint akit kilottek....irany tusolni keszulodni es 5:45kor mar uton is voltam.(XI.ker)
*****
Tegnap kaptam emailt a Mensmentis-tol ide megyek vv-re bovebben itt http://www.mensmentis.hu/hitvallas.html amiben tajekoztattak,hogy ma 6:30ra menjek az x.z hez.Dugotol nem kellett tartanom viszont olyan hideg volt es ugy fujt a szel...ilyen ramaty ido is csak ma lehet en meg olyan faradt es almos vgyok es fazom is.Parkolot felejtsd el,hogy talaltam...majdnem 2utcaval feljebb talaltam parkolot eso esett szel fujt ugy vacogtam el magam a rendeloig.
*****
Bementem mar voltak ott nem is kevesen jol meglepodtem mert nem gondoltam volna nana mert en hule azt hittem csak en leszek vgy mi?hahaha bementem mondom a nevem bemegyunk megszurnak...es mar ihatom is a lotyit.Meg jo,hogy nem hoztam magammal citromot mert nem sok idom van cecozni mondjak igyam mert megy ketyeg mar az ora...jah es kint kortyolgassam ne bent...hat nem hiaba en meg nem jartam itt es ha nem mondjak honnan tudjam nem igaz?
*****
Aztan kint kell ulnom es majd 2ora mulva jon a kovetkezo vervetel...az iPhone-ommal jatszottam majdnem tobb,imnt egy oran keresztul aztan nezelodtem meg megindultak befele a tobbi lanyok is...elkepeszto volt aki mar fel 6kor ott ult?!En is vegre sorra kerultem lecsapoltak aztan felirtak az adataimat email cimem amire kuldik a leleteket de szolnak ha esetleg nem kapnam meg uzenjek rajuk mert neha van ez igy.
*****
8:45re vegzek is...meg jo,hogy bedobtam a parkoloba mert 8- az is szamol.Fogorvoshoz 10re vgyok beirva de gondoltam van elottem valaki ugyis meg nekem meg fogat is kell mosnom merthat mondanom se kell ahogy kijottem be a kocsiba bevertem egy pudingot,egy kinder szeletet es ittam malnas markat is ;-) szal megindulok a fogdokihoz utkozben megallok egy banknal ahol lelehet venni penzt.
*****
Odaerek a fogdokihoz de meg csak fel 10lesz...(XII.)picit meg hallgatom a Danubius radiot aztan olyan 9:35fele mondom felmegyek...raerek...erre csorgok es sehol senki...persze parkolni kicsit odebb tudtam itt is mondom ha most visszagyalogolok meg beulok a kocsiba 5perc utan mar megint johetek is vissza....mondom varok..tuti nem 10re jonnek ha en vgyok 10tol.Hat nem mondom,hogy nem faztam es mar pipilnem is kellett.
*****
Vegre jott az aszisztens es felmentunk...csinalt nekem jo meleg teat kozben megjott a fogdoki Rita.Nagy beszelgetesbe kezdtunk ugyanis a tesojahoz Rekahoz mar 13eve jarok es o is hasonlo problemakkal kuzd,mint en vgyis nem jott a baba mentek lombikra mar meg abba is hagytak es tavaly o segitett nekem mikor volt az a 2hetes verzesem is.Keresztapujahoz mentem el ugyenis o is nogyogyasz.Na a lenyeg a lenyeg mikor marciusban itthon voltam akkor mondta nem is tudja hogy mondja el nekem mert,hogy o babat var...
*****
Ugyhogy ugy volt,hogy a nyaron meg engem fogad majd de mivel nyaron nem jottem most meg epp szeptemberben szuletett meg Lilla baba igy nem dolgozik amit ngyon banok mert tok felek mashoz menni igy 13ev utan...de a tesoja is egy tunemeny volt es megmutattak foton nekem Lilla babat aki tiszta anycija.Szoval ha minden igaz megint mentek volna lombikra mikor osszejott a bebi...majd a reszleteket tole megtudom csak nem zavartam ot az anyasag elso heteiben.
*****
Megcsinalta a letort fogam,es volt egy fogkoleszedes is.Vegeztem es mar indultam is tovabb.(IX.ker)Felhivtam a keruleti dokit,hogy mehetek e a leletekert es ha igen mikor mert nem tudok kint ulni orakat a papirra varva.Azt mondta menjek most...elmentem,felmentem bekopogtam kiadtak es mar mentem is tovabb elobb a szemben levo gyogyszertarba vettem beres cseppet meg c-vitamint aztan meg a szivgyogyom is kivaltottam....irany a Lurdy-ba visszavittem a pulcsit ami hibas volt(IX.ker.)Nem fogjatok elhinni ott is mi volt.
*****
Mondom a csajnak mi lenne a problemam...mutatom neki azt mondja igen latja ez hibas azt tudja csinalni jegyzokonyvet vesz fel elbiraljak es amint kiertesitenek bemehetek levasarolni.Mondom neki az ugy fog csak menni ha anyut kuldom be erte azt mondjak ez nem egy jegy amit majd levasarolhatok hanem akkor leis kell vasarolni.Mondom neki en holnap utazom el ugyhogy az nem jo...azt mondja akkor nem is tudja mi legyen mert o penzt nem adhat vissza es nem varhat februarig mire en visszajovok....azt mondja vasaroljam le most...mondom de en nem akarok semmit sem venni mert en konkretan ezert a lila pulcsiert jottem be akkor is.
*****
Mondom neki az jooo de en nyitott vgyok adjanak egy ugyanolyan masikat ami nem hibas vgy javitsak ki a hibasat vgy anyum bejon es felveszi azt a valamit amivel en majd februarban levasarolhatom de ez nekik mind nem jo...akkor en meg mit tegyek?Es a csaj csak nez ram es mondja hogy nem tudja hogy akkor most mi legyen.Megkell jegyeznem nalam fiatalabb kiscsajszi...es olyan kis flegman mondja a magaet.
*****
Mondom neki hat akkor mondom nincs mas,mint sem,hogy hivja fel a fonoket.Tarcsaz tarcsaz nem veszik fel...mondom nem baj kivarom van idom...el nem megyek.KOzben persze ott all vegig az a lany akinel vettem a pulcsit...a sztori a kovetkezo volt...amikor a jogsim csinaltattam mar akkor kineztem ezt a lila pulcsit...visszajottem mikor ramszereltek ezt a 24oras kutyut...es vettem kettot is egy lilat meg egy szurket...es mondtam is a csajnak mar miota kineztem szal dumaltunk na....erre most mondom neki latod mondom egy kellemesnek indulo jokedvu vasarlasbol lesz egy ilyen rosszszajizu dolog...es ezzel csak azt erik el,hogy az ember vissza sem jon tobbet...
*****
Szegeny csaj tok ertette mirol beszelek es emlekezett is ram mert megilyedt a hasitasimtol amikor vettem a pulcsikat.Dehat o csak egy elado volt gondolom nem igazan mondhatta ki a velemenyet.Csaj vegre elerte a fonoket...akinek elmondta a szitut persze az o beallitasahoz kepest ...de a vege csak az lett,hogy majd februarban levasarolhatom.Mostmar csak abban bizom,hogy nem epp a maradek teli cuccok lesznek mert akkor lekaparom a falat.Azt mondja Majd ha csorognek akkor bekell mennem es lekell vasarolni...mondom neki azt sem tudom meg mikor jovok haza....
*****
Azt mondja adjak meg egy teloszamot mondom neki ha jo az amcsi teloszam akkor megadom...nez ram azt mondja akkor nem kell akkor nem ok hivnak majd hanem en hivom oket amikor megjottem.Mondom de ha kell adok telo szamot vgy email cimet...azt mondja ha nem vgyok itthon akkor ugyis mind1 mondom jah csak nehogy az legyen mire jovok haza,hogy eluszott a love mert nem voltam elerheto...amugy egy 11ft-s pulcsirol van szo amit biztos vgyok benne a piacon fele ennyiert megvettem volna.
*****
Marha jo...ezutan mar csak remelni tudom semmi nem jon kozbe mar mert kezd elegem lenni....es akkor nem ertik masok miert vagyom igy a vegefele mar vissza mindig...hat ezert....e n nem is tudom az otthon elok,hogy birjak ezt a mindennapokban elviselni nap mint nap...elindulok anyuert...Kata is hiv bar mar nem tudok felmenni hozza.Anyuert elindulok marhara faj a hasam is gorcsol...nem is tudom menjek-e vgy csak menjek haza es doljek le kicsit?Ah es ilyen ramaty idoben bkv-zzon anyum....
*****
Elmentem erte (IV.ker.)haza,(X.ker)pihi mert ngyon faj a hasam...hasmars...mar kezdek agodni jarok a wc-re hatha vegre mar megjon...ma vgyok azon a bizonyos 10.napon amikor is a doki mondta,hogy megfog jonni.Kertem anyut segitsen bepakolni mert,hogy ez most egyedul nem fog menni ilyen hasfajassal.Tul sok volt a cuccom...csinaltunk +egy kis taskat is igy 2borondom lesz ami extra 50$ lesz de megeri a tobbi legitarsasagnal nem +borondre van hanem minden egyes kilora +12ezer ft.
*****
Hajnal 1kor sikerult agyba kerulnom de ugy fajt a hasam nem tudtam mi lesz igy mar minden sz@r megfordult a fejemben...

4 megjegyzés:

  1. fuuuu nem semmi, végigolvatalak.....

    VálaszTörlés
  2. Az a nemsemmi,hogy vegigolvastal ;-)

    VálaszTörlés
  3. huu,ezt nem tudtam multkor elolvasni,mostanra sikerult.
    Olyan rossz,h mar nem tudtunk talizni mielott visszamentel :(
    Hogy tetszik az uj blogom designeom?

    VálaszTörlés
  4. Odaig meg nem jutottam el,hogy kommenteljek nalad de marha jo szerintem kicsit talan sok a 2csecse-becse" (szerintem te nem ilyen vgy) de ha neked tesztszik akkor jo mert amugy marha jo de tenyleg!Mar gondolkodtam is azon,hogy majd igenybe veszem Evi-t valamikor :-P

    VálaszTörlés