Lilypie Third Birthday tickers

November 10. A.E.K. avagy a professzornal...


Mar 10kor utnak indultam mert se nem akartam dugoban ulni se nem akartam keson erkezni a professzortol ahol igy is soron kivul fogdnak majd.
*****
Parkolni a szemben levo fizetos parkoloban tudtam.Sehol mashol nem lehetett.Kivulrol mar lattam,hogy ez egy uj epulet...mikor bemegyek latom ez maga a korhaz ahova jottem en azt hittem ami kint van a fouton az az a korhaz....Tok uj az egesz epulet...lent bejelentkezek felbattyogok az elsore ami becsapos mert eloszor jon a magasfoldszint es csak utana az elso.Van ruhatar is de en nem gondolom,hogy kene igy nem veszem igenybe.
*****
A folyoson tele vannak...ez a Kardiologiai osztaly EKG...az egesz folyoson uzemel es vegig tele betegekkel.Atyam mondom en itt mire vegzek es akkor meg azt sem tudtam melyik szobaban van az en profom.Vegigjartam a folyosot 2szer is...nezegettem az ajtora kibiggyesztett papirokat is van is rajta info de a szobat ahol a profom renel csak nem talalom.Nincsenek sorrendben a szobak es nem normal egyesevel novekednek az ajtok hanem ossze vissza...
*****
Ilyen fejetlenseg is csak nalunk lehet.De ha esetleg valaki megtudja magyarazni miert van ez a fura szamozas akkor azt megkoszonnem.Nem szeretnek hulyen meghalni hahaha Vegre egy noverke szeru aki kint aldogal egy beteggel megkerdni ugyan mar kit keresek mondom neki a nevet azt mondja o az 50akarhanyas szobaban van...mondom jah de az hol van mert itt a szamozas eleg megteveszto.Mondja hogy a folyoson kikell menni es ott balra...
*****
Orulok,hogy nem ezt a nagytomegu folyosot kell figyelnem.Bar ehhez a masik szobahoz is allnak joparan rajtam kivul mindenki nyugdijas korban van...kicsit emiatt kenyelmetlenul erzem magam.Kijon egy noverke es mindenki megrohamozza...gondolom en is odamegyek mar erre "tok kedvesen" azt mondja hiaba adjak nekem ide a papirjaikat en most nem itt dolgozom hanem az emeleten.De olyan noverkesen tudjatok,hogy gondolom...
*****
Kezebe nyomom en is a kis nyuanyag aktatartoban levo papirjaimat es lecsuccsenek a popomra gondoltam majd szolitanak a doki is megmondta mivel idopontom nincs ezert varni kell erre szamitsak.Szal nem izgulok az emberek pedig fogynak...bar mikor az az "igen kedves" noverke megjelenik mindenki letamadja a kerdesekkel keresekkel o meg valaszol olyan jo noverkesen.En mar besem probalkozom meg van idom is es hat orulok,hogy egyaltalan itt lehetek es nem kellett heteket varnom.
*****
Egyszer csak kijon a doki var-e meg ra valaki.Egy neni felugrik hogy o...aztan rajovok,hogy en is mert a maradek beteg mar varja a masik delutani dokit.Felpattanok es mondom,hogy en az x.y. doktorhoz jottem aztan mondja o az...kerdi neve?mondom x.z. azt mondja jaaaaj magat jol elfelejtettuk.De a nenike mar bent varta a vizsgalatot azt mondja a doki es maga meg elobb is volt itt...azt mondja jojjek be...mondom hozom a cuccom(kabat,pulcsi,taska,tulelocsomag) Majd becsukja a nenike az ajtot de en meg odaerek mielott ez megtortenhetne.
*****
Doki mondja a nenikenek kicsit varjon a vizsgaloasztalon mindjart jon a noverke es segit neki es leultet engem meg az asztalhoz ahol is azzal indit,hogy elkevertek a lapomat es nincsenek meg a leleteim de o belenezett es latta nagyjabol.En meg kapkodok levego utan es gondolkodom melyik papirjaim is voltak itt a dosszieban es hogy most hogy fog ezaltal mondani valamit?Elkezd kerdezoskodni a szivbedobogasaimrol.Mondom neki,hogy az ritkan szokott lenni es nem is okoz nagy panaszt sot a 24oras szuresen nem is volt ilyen....
*****
De o mondja tovabb ez a szivbedobogas igy meg ugy..az az igazsag csak azon jart az agyam,hogy megtalalhatnank valahogy a papirjaimat es tenyleg vethetne ra egy pillantast mert en igy marhara nem leszek nyugodt.De mondja valoszinu az egyik beteg felkapta es magaval vitte.Es akkor en meg mondom neki,hogy dehat en igazandibol a 100feletti pulzus miatt lennek itt merthogy a doki a masik helyen olyan gyogyot tudott volna csak adni ami nem jo babasodasra...
*****
Mondja hat igen arra csak az a gyogyszer jo de azt nem szedhetem ugy.Es,hogy de mi van a szivbedobogasaimmal.MOndom vegulis nem okoznak semmifele problemat.Azt mondja hat o azt tudna ajanlani,hogy megkateterezne esetleg megneznek,hogy mi okozza a szivbedobogast es akkor azt a reszt ott ami okozza elsorvasztanak vgy mi.Mondom neki es ahoz bekell fekudni azt mondja igen ez egy egynapos dolog.Mondom es az hogy csinalnak egy lukat itt kozepen?Azt mondja neeem combbol egy eren fel vegig a szivig es ugy...
*****
Az utoer is megallt bennem egybol...mondom altatnak azt mondja nem....na mondom en akkor inkabb ezt kihagynam azert nekem se panaszom se problemam es vegulis meg mindig nem a szivbedobogas miatt lennek itt...azt mondja a szivbedobogasokra felir egy gyogyszert es ha van vegyem be szal csak akkor ha van nem minden nap....mondom neki de ha van is csak 5-10mp mire megtalalom a gyogyszert mar el is mult...es amugy ugyanazt a gyogyszert irta fel amit a masik doki felirt volna allandora...ki erti ezt???
*****
Aztan prof kerdi kozel lakom-e a dokihoz...mondom neki relaitv azt mondja csak azert mert mivel eltuntek a papirjaim ezert ott kikerhetnem megint magamnak ha kell...mondom neki ne haragudjon de en csutortokon utazom el es abszolut nincs idom erre merthogy a doki nem is dolgozik ma hanem holnap kene mennem....mondom en annyi dokihoz megyek meg holnap semmi idom nem lesz.Mondom nem tudjak kipoztazni?Azt mondja mindjert megkerni.Felhivja a dokimat....dumalnak aztan az jon ki hogy betudok-e menni?
*****
Mondom nem es akkor jon azzal hogy csaladtag esetleg...mondom anyu is 5ig dolgozik...erre azt mondja a dokim hogy ott lesz fel 6ig akkor...hat basszus most komolyan nekem kell bemenni,hogy megkapjam a papirjaimat amit a prof draga elkutyult?Es igen...elorebb nem jutottam papirjaim sehol es meg egy utat csinaltak nekem.De legalabb biztos vgyok benne,hogy tuti nem maradok mostmar itthon ujabb vizsgalatokra.
*****
Ha mar itt jartam az arpah hid kornyeken elmentem a kedvenc kinai ettermembe es elvitelre vettem kajot.Felhivtam Kata barinom dehat sajna fodrasznalt ult pedig ma feltudtam volna menni meg utoljara kicsit.Igy anyuhoz vettem az iranyt.Ott ettem aztan jottunk haza csinaltunk rantott husit rantott gombaval ez a kedvencem :-P Holnap hosszu nap var ram...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése