Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 22. Rekord a gep elott...


Ma ahogy apacska kelt egyszeruen nem tudtam elaludni...igy mar reggel 7kor raultem a gepre...had ne mondjam irany babanet ahol is remeltem johirekre talalok de sajnos a lombikos topiktarsamnak nem sikderult...

Ezutan megindult a maratoni internetezesem...hat ugy kajalassal mindennel vegulis majdnem,hogy este 7ig itt ultem...ha ezert fizetnenek nekem,hogy itt ulok en mar milliomos lennek hahaha es milyen dolgogan csinalnam ezt a munkat ;-)

Ja elis felejtettem mondani tegnap husgombocot csinaltam valami egeszseges tesztaval mert apacska egeszsegeset akart enni(pulyka husibol volt) Es azt is mindig elfelejtem mondani,hogy apancska olyan jo fiu,hogy minden kajalas utan segit elpakolni!Tudjatok ilyen nyitott konyhank van de akkor is nagy segitseg hogy en bent allok o meg kint es o beadja a cuccokat es a szemetet is osszegyujti ha epp rendelt kajat eszunk(muanyag tanyer,papir szalvetak)es a szemetet is o viszi ki vgy meg vacsi utan vgy reggel ahogy megy dodozoba!egy szavam se lehet...jo a cuccait ugyanugy szethagyja de segit a draga amennyire egy ferfitol ez kitelik ;-)

Ez az asztal talan jolenne az ulogarniturankhoz na meg az elso kep az a polc is tecc de meg csak fotozom a dolgokat szoval akkor tudok hasonlitani.


4 megjegyzés:

  1. Tyuuuu! En is imadok a gep elott elidozni,de meg se tudom mondani,hogy mikor sikerult ilyen hosszura nallam ,mint nallad most :)
    Frode is sokat segit nekem,ez tok fontos!
    Ja varom mar,h megismerjem parodat am!
    Kicsit tobb mint 1 het es itthon vagy! JUHUUUU!

    VálaszTörlés
  2. Hat ne is mond en mire minden megnezek elolvasok tudok am alakitani...

    yuhuuuuuu

    VálaszTörlés
  3. Már alig várom, ogy lássam a bútorokat és berendezve a lakást.
    Biztos tutti otthonos lesz.
    Annyira szeretem a költözésnek /rendezkedésnek azt a részét amikor ki kell találni, hogy mit és hova, mi hogy lenne jó.
    Izgi nagyon.:-))

    VálaszTörlés
  4. Jaj az meg odebb van mert az ulogarnitura jon 4het mulva az etkezo talan 2het vgy 4het...aztan en megyek is haza ugyhogy majd ha visszajottem meg lesz veve 1-2dolog...hol van az meg mikor mi kesz leszunk...ajjjaj

    VálaszTörlés