Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 21. Megyek mericskelni...


Ma elkelett mennem mericskelni a lakasba...de itt nem ugy mukodik am mint otthon,hogy kivettel egy lakast megvan a kulcs es elotte mesz kitakaritassz meg mericskelsz ilyenek hanem csakis a koltozes napjan kapod meg a kulcsot.

Nagyszoba az ebedlo sarkabol:


Eleve az epuletbe sem lehet bemenni mert portas van az epulet aljaban es senki nem mehet be addig amig nem varja ot valaki...pl ismid ott lakik de annak is felszolnak,hogy x.y itt van es felkuldhetik-e?Szal ezzel jol bevan vedve az epulet...idegen tuti nincs igy a lepcsohazban!Kamerak is felvannak szerelve teljesen biztonsagos...meg a pizzasfiu se johet fel hanem ha meghoztak a pizzat felcsorog neked a portas(jah merthogy 24oras) es lekell menjel erte...szal nem mehettem en sem be mig nincs kulcsom es nem lakom ott.

Belepos szekreny(walk in closet):


Viszont a 44.emeleten van az iroda akik foglalkoznak a lakasokkal....es ok ha van idejuk lekuldenek valakit a lakasba es igy bemehetek mericskelni de pl nem hagyhatnak magamra alakasban es eloszor csak 15percet akartsak adni.Mire eleg az oszinten....lenyeg a lenyeg 4:30-ra kaptunk idopontot es 30percet a mericskelesre.Uzentem Mayanak mivel kozel is lakik meg mar 2hete talalkozni szeretnenk hogy raer-e irtam neki skype-on is de semmi...gondoltam segithetne mericskelni gyorsabban megy.

Haloszobank:


De szerencsere a muki segitett nekem sot o mericskelt(lathatoan nagy elvezettel) en meg irtam az adatokat...aztan gyors fotozas az egesz lakasban es mar kesz is voltunk 35perc volt es marha gyors voltam.Jah es mezitlab flangaltam a lakasban mert ugy egyszerubb volt a foldon mericskelni...haaat elegkoszos lett a labam na nem annyira de gondolom ahogy ott cipovel maszkaltak mutogattak a lakast meg kitudja miota ures...szal egy jo nagy takaritas is kell majd mielott koltozunk.Mielott koltozunk?De megis mikor hisz a kulcsot 29-en reggel 9-kor kapjuk meg.Remelem apacska szabit vett ki arra a napra mert nagy szuksegem lesz ra.A takaritas meg egy nagy kaland lesz.

Ngyobb furdo:


Mindenesete meg utana elmentem 1-2helyre korulnezni butor ugyben azoka fotok majd holnap jonnek!

Nappali kozelrol balra meg az etkezo:

Nappali a bejarati ajtobol:


Konyha a bejarati ajtobol ahogy belepunk es balra fordulunk ezt latjuk.A vegen az a kis szoba a kisszoba :-P


Ez meg a szoba iranyabol fotozva:

Kilatas a kisszobabol (az a zold ott a central park am!!!!! hahaha):

Kisszoba a konyhabol fotozva:

Kisszoba a masik ajtobol fotozva:

Kissebbik furdoben a tusolo:
Kisebb furdoben jobbra ez van balra meg a tusolo:


Na hat roviden ennyi...

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Vegre latom hol fog a batosnom lakni tavol tollem :(
    Tetszik a lakas,persze a bebutorozva lesz az igazi majd latni...tyu varom mar azokat a kepeket. A konyha jo szuk,viszont tetszik,h keresztul lehet rajta menni! JO nagynak tunik a halo is,azt szertem! Es lattam a paucsodat is..hihi szoval meg ott is eleg jo ido van ha pacskerba flangalsz?

    VálaszTörlés
  2. Igen jo ido volt de mar nem 20fok max de inkabb olyan 17 :-S

    Berendezve kepek max majd novemberben hahaha

    VálaszTörlés