Lilypie Third Birthday tickers

Julius 31. Pizza nap...


Ma mire megint nekiindultam volna szepen beborult es zuhogott...viszont utana szupi fotokat sikerult kattintanom ;-)

Apacska koran jott haza...6sem volt talan lehetett ugy 5fel 5 csak neztem nagyokat teljesen meglepet en meg nem hiszitek el epp akkor egy negyed orara beszalltam az agyba...o meg azt hitte ezt csinalom mikor o nincs itthon....


Kapva az alkalmon viszont,hogy itthon van korabban...lementem vele a boltba es jol bevasaroltunk...uditok meg minden nehezet ;-)

Este pizzat rendeltunk a Domino's-tol hat nem a legjob volt a multkori talan jobban izlett pedig ez a Dominos van Japoban is es ngyon szerettem :- Na mind1 masnem legkozelebb majd onnan rendelek ahonnan multkor...Mas nem ngyon tortent viszont a kepeket megosztom azert veletek!

Apa koran itthon volt,eso esett,lementunk a boltba egyutt,pizza rendeles,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése