Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 1.Szulcsinapcsiiiiiiiiii :-D



Ma van a 32.szulinapom :-D

Apacskatol mar ejfel utan felkoszontott es nagy csokkal udvozolt eletem 32.eveben!

Reggel pedig egy izgalmas kommandozassal teljesen meglepett...tortent ugyanis,hogy reggel megkerdeztem,hogy akar-e kavet azt mondta ahhh nem lemegyek ide a Starbucks-ba es hozk onnan kavet...ahh mondom oke...kerdi hozzon-e nekem valamit...mondom jo valami teat elfogadok...Agyban maradtam es o meg lement...jon fel kint allok mar a konyhaban...behozza a teat meg a kavet...es kimegy a bejarati ajton...mondom neki mi csinalsz? erre behoz egy frappans papirzacsit es mondja nekem,hogyHappy B-day!!!Meg ilyen rafkot...hirtelen azt sem tudtam honnan kotorta elo...mondom neki kint hagytad az ajto elott?Azt mondja lenthagyta tegnap a portan es onnan hozta fel...mondom akkor ez a kave dolog egy urugy volt csak...erre mosolyog...meg ilyen pasit a kis cseles...jol esett ngyon!

Megnezem a zacsit Louis Vuitton ooooha csak nem valami szep taska?Es aztan beugrott...mar tobb,mint 2honapja szemezek a cipovel...de mivel a lombik sokba kerult igy nem volt szivem ilyen dragan pofatlanul kikerni tole,hogy nekem ez kell...es mondta talan az usa-ban olcsobb lesz mert itt minden olcsobb...hat sokkal nem volt olcsobb de talan 2hete bementunk es megkerdeztuk...szal o trukkosen visszament es megvette!Nagy meglepetest okozva nekem ezzel.Ngyon talalo aji volt!Thank U My Love!!!!

Jah es akkor a sztarfoto a ciporol rajtam ;-)

Del utan nem sokkal megceloztuk azt a kikotot amirol mar valamelyik nap is itt irtam...ugyanis az en kivansagom az volt,hogy menjunk el hajokazni.
Elotte persze setaltunk es csinaltam csomo fotot majd osszeszedem oket egy albumba es berakom a blogba ugy egyszerubb lesz,mint teletenni 30fotoval egy napot hahaha

Ezt a fotot en csinatam idobeallitassal ;-)

Aztan itt van a nagy szobor:


Es persze hitetlenkedok kedveert a szoborral en hahaha szal en tenyleg itt vgyok...

A hajout 75perces volt ami meg az egesz szigeten vitt korbe az volt 3oras na arra nem vallalkoztam de ez igy pont jo volt.Aztan utana hazajottunk egy kicsit husolni mert marha meleg volt egesz nap es a hajoutra pl mar 2kor ott sorba alltunk,hogy tutira jo helyunk legyen pedig csak 3kor indult...
Este 9:30-ra volt foglalva asztalunk ahova kirittyantottam magam ;-) ettunk es megittam egy koktelt is ;-P Aztan en ugy dontottem,hogy irany haza mozizas apacskaval...imadok filmeket nezni 8-) es hat igy telt el az en kis szulinapom roviden.
Ez a kep vacsi alatt keszult:

6 megjegyzés:

  1. Drága Bridget!

    Nagyon boldog születésnapot kívánok neked!
    Pendi

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot! )jó ez a kép! :-D )

    VálaszTörlés
  3. Puszikam te is csatlakoztal hozzam?Orulok neki,hogy beleolvasgatsz az en kis szereny blogomba.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a cipellő,tetszik.
    Apácska meg milyen kis huncut volt:)

    VálaszTörlés
  5. Igen szerintem is tok tutin nez ki pedig egyszeru ;-)

    VálaszTörlés