Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 4. Kis csajos dumalas este nagy vacsifozes!

A magyar paprika mindenfele megtalalhato...a hires szegedi paprika :-D
Brigivel taliztam feljott kicsit leult dumcsiztunk aztan lementunk....elkisert a tisztitoba ahova apacska ingjeit adtam be kivasalni(10db) tegnap meg 4et levasaltam en...

Aztan elmentunk az en egyik kedvenc szupermarketembe mert ilyen is van am ;-) es Brigi mutatott ott nekem egy jo kis gorog fuszert.Es majd mond egy receptet is ma az lesz a vacsi 8-)

Aztan elmentunk a szupermarketbe ami elottunk van marmint a haz elott ott o vett sushi-t es feljott meg hozzank megenni...en egy salit dobtam ossze,hogy ne egyen mar egyedul.Utana meg nekikeszulodtem a kajahoz....kozben meg folyamatosan dumaltunk...

Szal vetem csirke pipi combokat es befuszereztem ezzel a gorog mix akarmivel aztan meg mustarral bemuty-mutyoltam es betettem a tepsibe,a krumplikat jol lemostam mert hejajaban fogom megsutni oket...es kis kockakra felapritottam.A husi kore tettem oket hagymat tettem ra es jo sok foghagymat ;-) keves olaj es semmi viz!Folia ra sutobe be 370 farenheit-en 1orara otthagyni...aztan leszedni a foliat es meg 30percet sutni a tetejet olyan 470farenheit-en...

Brigi ott allt a konyha masik vegeben es csak mondta mit meg hogy csinaljak tok jo volt,hogy nem vette ki a kezembol hanem csak elmagyarazgatta...vegulis az volt a lenyege valami ujat fozzek...

Apacska mar 8kor itt toporzekolt mikor lesz kaja en meg mondtam neki hat ha az orat figyelem akkor 8:50kor eszunk...allandoan olyan turelmetlen tud lenni ha ehes de konyorgom a kaja az masfel ora alatt van kesz es nem mondta mikorra legyen kaja....mindig ez van....lenyeg a lenyeg mar kicsit elobb talaltam mert mar majd ehenhalt szegenykem....en meg kicsit sutottem volna a krumplit de ngyon finomra sikerult...

TIPP:
A krumplit is szorjuk meg fuszerrel lehet ugyanazzal amivel a husit...ngyon fini volt!

A kep nem a legjobb mert ha meg nekialltam volna fotozni a kajat mikozben o ehenhal huuuha nem is tom mi lett volna igy csak a telval loptam egy fotot 8-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése