Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 3. "Somen" reggelire :-P na meg egy orias bogaaaaar brrgbrbrgrbbrbrrbbrrrrrrrr...


Reggelire gyorsan csinaltam is magamnak a szokasos Somen-em :-P Aztan talalkoztam az elso haziallatunkkal aki nem a legjobban nezett ki...ha valaki konkretan tudja a haziallatkank hovatartozasat szivesen venem ha megirna....jah annyit mar tudok Rana bnetes pajtastol,hogy a 100labuak csaladjaba tartozik...hat igen ennyi labbal hova mashova tartozna hahaha


Na ezt a sztorit azert leirom
"Epp most voltam lent a portan mert lattam egy akkora maszo valamit,hogy mar 10perce libaboros vgyok tole....ulok a nappaliban gepezem erre atfut elottem mint egy lovashinto egy nagy valami...leakartam takarni valamivel amig hozok segitseget(koztudottan bogariszonyom van)erre befutott a furdobe...en meg le a portara hivtam a portas bacsit...feljott es kinyirta nekem....persze fotot csinaltam a szaguldo lovasfogatrol mert mondom ha elsliccol megtudjam mutatni,hogy ez volt az es ugyan mar mi a fene ez ?!?!na nem mentem olyan kozel nem kell egybol hosnek hinni...a konyhabol szepen razummoltam ;-P ....marha jo napom lesz nem gyozom majd lesni apacskat,hogy jojjon haza ugy kivgyok a bogaraktol....jah es itt sikongattam,mint a hulyek meg nyitogattam az ajtot hatha jon valaki es megkerem,hogy kapja mar el nekemugyanis itt lakunk pont a liftnel...de persze nem jott senki pedig bezzeg egesz 11tol miota fentvgyok itt rivalkodnak odakint...most ideultem az asztalhoz de megyek tusolni mert mennem kell kicserelni a cipomet amit szulcsinapcsira kaptam egy fel szammal nagyobbra meg postara megyek ..."
Na ezek utan szepen elindultam kicsit kesobb,mint 2kor...legyalogoltam a 24.utcatol vegig a parkig...ott a 60-as utcaig...ahol is a boltnak kellett volna legyen a tudtom szerint...hat nem volt ott aztan azt hittem talan az 1-es keresztutca 60-ason van...legyalogoltam oda is...aztan az 1es sugaruton le az 57.utcaig aztan megnezem megint a cimet es az 5.sugaruton van ami nem 4utcara van az 1-estol hanem meg vagy 7-8....na oda is legyalogoltam mar fel 6volt en meg mindig gyalogolok jah a parkig vegig Brigivel beszeltem a telon...talan azert is sikerult lesetalnom mert szeretek ugy setalni ha kozben telefonalok...1orat tett ki az ut csak a parkig...szoval fel 6es en meg mindig nem vgyok a boltban...hivom Maya-t is mondom neki minnya vegzek merthat ugy volt utana talizunk...o meg mar a neten szorcsolt az utazasukra...azt mondta ha befejezte felhiv megeri-e meg atjonnie....merthat apacska se tom mikor jon o meg nem akart bizti zavarni...jah igen Maya csutortokon megy haza....tok irigy vgyok....mondta menjunk egyutt dehat en nem mehetek haza :-(
Szal a nagy seta ismet jot tett...lattam a Queensboro hidat is keszitettem 2fotot arrol is minnya megmutatom....vacsira meg a tegnapi curry volt ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése