Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 14. Irany Los Angeles

Ma apacska meg bement dodozoba es majd del korul jon haza...

En meg elkezdtem bepakolaszni es nem is ment olyan konnyen,mint gondoltam volna...na igen no letemre ugye ilyen ruha meg olyan ruha meg ehhez a ruhahoz ez a kardigan stb stb. magadra ismertel?hahaha

Pakolassal kb del fele vegeztem apacska akkor jott haza hozott nekem bagel-t amit gyorsan megcsinaltam egy szenyonak.Kozben persze tusolas hajkisimitas kormomre a leesett kovek potolasa eves es mar mindjart itt a kocsi ertunk :-o fel 2re lementunk a kocsi mar itt volt....az ember mint egy orult ugy vezetett egyszer majdnem koccantunk is akkor apacska jol ram is formedt,hogy mondtam neked,hogy kozd be az ovedet...jah felreertesek elkerulese vegett nem apacska vezetett hanem a sofor aki jott a kocsival...egy orult volt...1oras volt az ut...nem is ertem miert asszem marha nagy dugo volt es o probalta levagni :- jah es a kocsi mivel ilyen hosszahitott szeru volt ezert ugy rugozott mint allat,ugyhogy mire a repterre kiertunk en komolyan mondom ereztem jon roka koma...

A repteren gyors ecsekkolas utan az elleorzeshez mentunk....kicsit furan erintett,hogy mindenki veszi le a cipojet es mezitlaban zoknis emberkek allnak elottem mert itt a cipot is bekell tenni a kis dobozba a rontgen vizsgalathoz...tudom-tudom itt normal de ahonnan en jovok ott nem!Na mind1 meg jo hogy csak papucs volt rajtam hahaha

Bementunk es volt meg masfel orank majdnem beszallasig ugyhogy bementunk egy samunkra fenttartott piheno helyre ami speckos utasoknak van,itt van pia kaja,internet es itt lehet varakozni amig a te geped nem megy.
Ez a gepen keszult a nem epp nagy alvas utan jah merthogy az ut 5oras volt es kozben ettunk is na meg fotoztam ezerrel:


Beszallas gyors volt gyorsabb,mint gondoltuk volna igy hamarabb is szalltunk fel es igy 1oraval elobb landoltunk Los Angelesben!!Apacska mai napig nem erti ez,hogy tortent...



Itt szinten valaki vart rank kocsiba szalltunk es irany a hotel a sofor egy aranyos koreai manusz volt igy ngyon kedvesnek tunt nekem.Egy csomo informacioval ellatott minket befele jovet a varosba.Itt apacska van amikor kijottunk a repterrol:


A hotelbe erkezve gyorsan korbejartuk a szobat...eleg ugyesen es lelemenyesen van felszerelve.Amugy itt voltunk ha valaki tuzetesebben is atakarja nezni:

http://www.slshotels.com/http://www.slshotels.com/


Este apacska ismijeivel mentunk el egy japan etterembe vacsizni.Bar a kajak elegge amerikaasitott kajak voltak azert mindenki talalt maganak valot.

Par info itt Los Angelesben 3oraval kevesebb van,mint New York-ban igy otthonhoz kepest most nem -6 hanem -9oraval vgyok visszabb :- A nappalok melegek de estere lehul az ido 15fok korulire mivel sivatagos teruleten vgyunk...ez egy kicsit zavaro tud lenni mert en amugy is fazos vgyok itt meg mindenki 1szal ruhaban megy ki este vacsizni meg ilyenek :-o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése