Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 13. "iTunes" szamok,videoklippek letoltese...


Mai napom azzal telt,hogy befiztaltam az iTunes oldalamat...az iPod-omrol szamoakt at a kis listamra aztan meg ott venni par szamot...igen venni ez ugyanis egy amerikai oldal mar eleg regota hasznaljuk filmeket,szamokat,videoklippeket szoktunk venni...amit rakotve a tv-re ott is lehet hallgatni es nezni.Ismeri valaki?

Sajna M.orszagon nem igazan mukodik ez a sok kalozkodassal meg amugy is minden orszag vedve van szla eleve az amcsi filmet az amcsi oldalon elobb jelennek meg mert itt jon ki eloszor a mozikban...szal talan otthon a mozikban jatszak mikor en mar megvehetem itt iTunes-en es otthon nezhetem egy adag pattogatott kuki mellett es kola ilyesmi kisereteben.

Na szolval ezeket rendezgettem es apacskanak is feltoltottem az uj iPod-jara az osszes szamot...ha jol emlexem olyan 590szam korul persze gyorsan ment asszem 15perc volt az egesz....szoval holnap a repzin hallgathatja a szamait...ugyanis o mindig ezzel megy munkaba ha edzeni megy akkor is viszi magaval es ugye miota elhagyta a regijet az ujat meg nem szuperaltattam be....de most ez is letudva es apacska happy :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése