Lilypie Third Birthday tickers

Junius 7. Mai kuldetesem vegre talalni egy supermarketet ahol megvehetem azt ami kell...

Mai napunkat is reggelivel kezdjuk...tetszenek ezek az egyutt reggelik...apacska a szokasos piritos muffinjat eszi meg muzli kaveval en meg gepsonkaskenyer,paprikaval,retekkel,ujhagymaval nyami-nyami...

Mivel abszolut nem talalok semmit az itteni supermarketben mai kuldetesem talalni egy fogamra valo szupermarketet...apacska telefonon emailben iranyit melyik utcan is van...
Egy kicsit akkor arrol hol is lakunk....Manhattan-ben ami igy nez ki:


Lentrol felfele megvannak szamozva az utcak...jobbrol balra szinten...igy marha egyszeru megtalalni barmit is ;-) mondhatni gyerekjatek :-P egy terkep mindig velem van es ugy barhova eltalalok.Ma pl kineztem egy szolit a neten es irta melyik utca igy tudtam merre is kell induljak....metrora meg nem szalltam bar az 1ora gyaloglas fejeben a Central parkba 3megallo es ott vgy ;-) Valamiert nem muxik nekem legalabbis az ha rakattintok a kepre mar nem jon elo nagyban...nektek muxik?Mert ha nem a terkep itt is megtalalhato:

http://www.aaccessmaps.com/show/map/us/ny/manhattan_hospital

Mi a 24th street-en es a 7th ave-n lakunk na megtalaltad?Jo keresest amugy a kerulet neve Chelsea.Itt van meg egy kep ez annyira tetszett:



Elso utam a szoliba vezetett ahol kemeny 39$ egy szoli + a krem 45$ fizettem az akarhogy is szamolom 8880 ft :-o mondjuk marha jo szinem lett egybol de 9000ft-ert?Jah es hala a jo egnek itt is max 12percek vannak nem ugy mint Japanban ahol 20-30percekre kell befekudni es meg nem is olyan jo...mondjuk az arak ott is 2000yen volt ami 4000ft es ha a kettot osszehasonlitom nekem megert most ennyit de azert minden heten ide tuti nem jovok.


Szoli utan kicsit cseperget de seta kozben lattam egy Bebe boltot es egy Skechers boltot is ezt naon szeretem es beis tertem ahol meglattam az elso jokepu pasit vegre ;-P szerintem valami felver volt mert olyasmi lehetett mint apacska...meg jo,hogy nem o szolgalt ki mert tuti hirtelen azt sem tudtam volna milyen boltban vgyok es kerek mondjuk egy kilo kenyeret hahaha

Ott az elado csajszi utba igazitott es megneztem a masik szupermarketet....jol beis varasoltam majdnem minden meglett tele zacsikkal,mint a malhas szamar es akkor jutott eszembe,hogy meg pipihusit is kell vennem mert ma foznom kell es a fuszerek meg minden hijjan paprikas pipi lesz.Be a masik boltba ha meg lett volna 2kezem annak most ngyon orultem volna.Na pipihusi vasarlas utan haza taxival:

elkezdenek fozni....upsz nincs paprikam grrrrrgrgrgrggrgr....le a boltba ami itt van a sarkon....na jah delutan van kilometeres sor all a penztarhoz.

Mire jott apacska majdnem kesz lettem...nem tudom miert de az izek nem olyanok pedig meg porkoltszavt kockam is van...este 10ig kihuztuk aztan mentunk aludni...

4 megjegyzés:

  1. Hát igen. Még szokni kell az új helyet. Szerintem megbarátkozol majd szép lassan mindennel. Várom, hogy elmenjetek a Soho-ba. Kíváncsi leszek, mit írsz majd róla.

    VálaszTörlés
  2. A Skecherst én is szeretem!!!
    Anno a voltférjem hozott nekem és még mindig megvan csak elkopott a talprésze egy kicsit, na meg a sarokbelső, de még nagyon is használható. Pedig van vagy 5 - 6 éves.

    A husik állítólag ott sokkal édesebbek, mint idehaza vagy máshol. Gondolom ez lehetett az oka, hogy nem olyan, mint amit megszoktatok.

    Te kis mazohista. Mindenhova sétálva fogsz menni? Jó kis túra.

    VálaszTörlés
  3. Skrisz ne idegelj mi van Soho-ban?

    VálaszTörlés
  4. Hajnoca
    En tele vgyok S. cipokkel occsok is es jok is ;-) majdnem vettem 3parral megint...

    A husi nem tom miert nem volt olyan...talan mert gyorsban csinaltam...

    Seta jot tesz nagy a fenekem meg a combom :-|

    VálaszTörlés