Lilypie Third Birthday tickers

Julius 6. Elso nap NY-ban...

Hat itt a teganpi nagy nappali alvasban ma ejfelkor mar fentvoltunk azaz meg elsem kezdodott a nap es mar nem birtunk aludni...jah es arra keltem,hogy megjott...ugyhogy ma vgyok 1.cn-en ;-)
Apacska nekiallt kipakolni a borondbol en meg leultem a gep ele kicsit...hajnal fel2volt mire mondtam neki ehes vgyok igy letusolt es lementunk az ejjelnappaliba ahol is vettunk par fontos dolgot es egy marha fini ulykasonkas szenyot is amit ott es akkor csinalnak meg jah es azt tesznek bele amit kersz.
Feljottunk megettuk a kajot es teveztunk kicsit...aztan nekialltam kivasalni 1inget mert apacskanak az ut alat jol osszegyurodtek a dolgok :-S hat igen itt nincs bejarono...na mind1 nem halok bele csak nem vgyok profi-e teren..bar anno en odaalltam a bejarononk melle es kertem tanitson meg inget vasalni amit meg is tett es halas vgyok neki ezet mert most nem toporgok itt mint szar a gatyaban hanem tudom,hogy is alljak neki ;-)
Reggel 8ra ment be apacska melohelyre mert ugy minden hetfon konferenciabeszelgetese van!Tokyoban este 9kor volt ami itt reggel 8 :- En meg elbibelodtem a szamitogeppel picit aztan en is kipakoltam...eleg jo a lakas elosztasa es a hely is jo...szavam se lehet ;-) Tusoltam es nyakamba vettem a varost...elso utam a Central Park-hoz vezetett amire oly annyira vagyakoztam mar...ugy gondoltam legyalogolok merthat szeretek en gyalogolni de azzal nem szamoltam,hogy ugye ejfel ota fentvgyunk es hat a sok nezelodesben mivel az utcan csak kapkodtam a fejem az ujdonsagok lattan szal mire a prkhoz ertem jol elfaradtam...
Utkozben sokminden eszembe nyutott es az elso benyomasok nem epp maradas gerjesztoek de lesz ez meg igy se...szal csak siman egyenesen kellett gyalogoljak a 7th ave-n es az total egyenest a prkhoz vezet.Eloszor is ez az egyszeruseg,hogy ezen a kis szigeten vizszintes es fuggoleges utcak vannak megkonnyiti a dolgom!Ahogy gyalogoltam megutotte a fulem az allando szirena ami vgy mento vgy tuzolto vgy rendorauto....minden fel oraban egy elsuvitett mellettem,minden sarkon megallok bar itt a piros ugy latszik nem tilos mert sok gyalogos csak megy,a sarokon allva(na nem ugy hahaha) buz utotte meg az orrom ha jobban beleszagoltam meg akar kakaszagnak is nevezhetnek...minden sarkon nagy kupacokban a szemeteszsakok buzologtek.Lehet ez csak a mai napon van mert ma jon a kukasauto felvenni nem tudom...az emberek 40% feka :-o jah ezt mar irtam de most megint leirom mert ez nekem ngyon fura.Japanban is voltak a kozpont fele de nem ennyien meg ok olyn bekesek de itt ok egyenranguak a feheremberrel es nehez ezt nekem megszokni...a szemem nem all ra a dolgokra.
Sok kismama van...bar japoban is inden nap 3mal talalkoztam itt ez 10re nott vgy meg tobbre is nem tudom na meg 2gyerekesek is sok van...nem is ertem masoknak,hogy sikerul...es vajon ok tudjak-e milyen szerencsesek,hogy van nekik babajuk mert mennyi no kuzd meddoseggel es evekig van akinem 10ev kell mire megtortenik a csoda...van aki meg csak ugy potyogtatja es nem tudja ertekelni....na mind1 szal sok a pocakos ami kicsit irritalo.
Minden sarkon hot-dok arus van ez jo egyet veszek is utkozben mert mar kopog a szemem....Par boltba bementem hat a no beszel a telefonon kozben engem szolgal ki....tisztara mintha otthon lennek es ez egy kinai neni volt...utam soran sok fotot csinaltam az epuletekrol par epuletet gondolom fellehet ismerni:

A parkhoz erve meglattam a lovaskocsikat amit sok filmben hasznalnak is...nem igazan jo a foto rola de azert egyet kattintottam itt is:

Aztan beseltaltam a parkba es akkor tudatosult bennem,hogy ez egy oriasi park es nem csak setalos park,mint pl a varosliget hanem van gyerekjatszo benne,van kulon sportpalya,kisvidampark....es nem mondok tulzast ha azt mondom a mi Varosligetunk ubereli azt ami ott fogadott.Hangsulyoznam egyenlore csak az elejebe sikerult bemennem de mar ngyon faradt voltam ezert a tovabbi felfedezeseket majd apacskaval egy ilyen tekeros biziglis fiuval aki mondja is a tortenetet mindenek....

Itt van egy kep arrol az alagutrol amirol szinten az amcsi filmek jutottak az eszembe..mindig itt tamadnak meg valakit verekedesek stb helyszine...nem?!

Aztan itt van ez a kep...ez az uj fotogepemmel marha jo lett volna nekem ez ngyon tetszik:

Ez meg itt a kisvidampark gyerekeknek:

Na es itt a park terkepe hat en ott ngyon az aljan az elejen voltam....ugyhogy meg jonnek kepek ha atjutok a masik oldalara is ;-

Taxival jottem haza mert ngyon faradt voltam...a nagy is jol sutott es a nagy setalasban feltem a napszurastol is.Apacska mar 7elott itthon volt hulla fardtan lementunk a boltba vettunk kajot ettunk es bedoltunk az egyba olyan este 8korul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése