Lilypie Third Birthday tickers

Julius.20. Doki!!! Talalkozas Mayaval a Magyar lannyal!!!

Doki
Hat 11re ott voltam...na jo 11:05 mert nem olyan egyszeru megtalalni.Aztan kitoltottem valami papir valamit....nev,cim,eletkor,suly,magassag stb...es behivtak.A doktor ur bemutatkozott es mar ment is a beszelgetes magyarul ;-) Elmondtam az en kis tortenetem es a doktor ur annyira babagyartason van mikor mutattam neki az LH tesztjeimet aszongya:"Huuu ha kicsit elobb jottem volna akar egy inszeminaciot is osszehozhattunk volna" Es csalodott volt mert,hogy lekestuk eeeeedi aztan aszonta megnez uhuval en meg kerdeztem kb mikor vegzunk mert majd a parom jon fizetni es megszeretnem irni neki hanyra jojjon...azt mondja hat adjon nekunk ugy masfel orat...neeem semmi na mondom ez se csak ugy kirug majd az irodabol.Uzentem paromnak jojjon fel 1re es miutan befejeztuk a beszelgetos reszt atmentunk az uhus terembe.Kicsi szoba van bent wc mert uhu elott mondjak neked,hogy engedd ki a dogokat milyen okos ma nem na azt nem lehet mondani erre a dokira,hogy nem alapos:feltette a kacsat bevilagitott,benezett ugye szoltam neki a cisztamrol,miomaimrol,mehszajsebemrol.Azt mondta a mehszajseb nem erdekes legalabbis bekukucs utan gondolom latta nem veszes.Aztan jott a kezi vizsgalat...kitapogatta a miomam minden egyebet,aztan jott az uhu...ott is mindent atvizsgalt.Nyalkahartyam 10mm!!!!! :-D
Azt mondta ngyon szep!Bal petefeszekben semmi most vgy onnan kiovulalodott a peti vgy nem tom a jobb oldalom meg a cisztam megy ossze... :-) valami folyadekszeru valamit latott(lehet kidurrant a cisztam?!)es meg latott egy 22*25talan ez lehetett az en cisztam es mellette egy 15*18-as tuszot szal most lehet 2petim erett?Az egyik mar tuti nincs bent es ha minden igaz bal oldalt volt bar a doki szerint jobb oldalt van pe-m a meg epp lathato peti.De akkor az LH miert halvanyodik szabad szemmel lathatoan?!Szal en arra tippelek volt egy pe-m a bal oldalon es a jobban meg ottvan az a kisebb ami nem is tudom kilokodhet-e meg vgy majd ugy elsorvad es annak annyi (valaki valami tipp?!) Mindenesetre tiszta nagy dilemaban volt,hogy azt a petit ha leszivnank es apacskatol vennenk egy kis anyagot....hat mondom en jobban szeretnem ha stimus honapra mennenk ra es tobb petire..azt mondja o is azt javasolja egyebkent...aztan meg az inszeminacion gondolkodott de aszongya na majd a kovi honapban.
Meg mondtam,hogy meg parom sincs felkeszulve ra nemtudom mit szolna,hogy en mar a lombikon torom a fejem mikor meg se lakas se semmi...azt mondja teljesen megerti.Mioma azt mondta nem gond!Mehszajseb ugye mar mondtam nem gond!Mehnyalkahartya gyonyoruuu!Az fsh es az E2-re kivancsi meg es megkert,hogy ne igyak semmifele gyogynovenyt mert azok mind befolyasolhatjak a hormonokat!!!Ugyhogy var vissza 3.cn-en egy vervetelre!A magas FHS-emre azt mondta a clostit semmikepp nem szokta ajanlani mert nem hat a magas FSH-eseknel es hat cisztat okoz!!!O mindenkepp a 3.napi verveteltol fuggoen ha magas akkor fogigatloval lenyomna egy kicsit es akkor azutani ciklus szerintem mehetne! ;-)
Short(rovid)protokoll mindenkeppen es ngyon jofej volt nagyon pozitiv azt mondta gyereket tudnak csinalni meg a 80eves neniknek is de nalam a megfelelo peti a lenyeg!Ugyhogy semmi negativum nem volt benne haaat majd lassuk meg mit mond a vv utan :- Mikor a ciklusomrol beszelgettunk mondom neki hogy 25naposak...azt mondja de lehetoleg ez a ciklus 9honapos lesz hahaha A gyermeke japanban tanul japanul...3eve es most a kissebbik is elkezdte o 14eves micsoda fura egybeesesek nem?

Utana mennie kellett mert meloja volt leszivas vgy beulti nem tom.Mindenesetre nem kerdeztem mennyi mert kint kell fizetni kint meg a neni 650$ montott azaz nem volt diszkont :- most vgy nem adott mert alapbol japanbol vgyok vgy csak elfelejtettek nemtom.
Parom jott felvenni,na meg fizetni aztan mentunk egyutt ebedeltunk vegre eloszor a 2es fel ev alatt!Melobol ebedidoben mi sosem ebedeltunk meg.Utana fehivta nekem a masik 2lakas mitt az ugynokot amit o lusti volt megnezni vasarnap...es en elmentem egyedul...hat szepnek szep volt de ennel meg az en otthoni lakasom is szebb.Szal olyan egyszeren volt csak megcsinalva.
Kozben hivott Maya(Eti a magyar lany) es epp hazafele tartott...na mondom akkor en mar haza sem megyek.Hanem fele vettem az iranyt.O az Upper West oldalon lakik.Beultem egy taxiba es irany oda.Mondta,hogy ha nem baj o bekap valamit es ha nem gond menjek mar fel hozza vgy 1ora mulva talizzunk valahol...en inkabb felmentem....jobb is volt igy elsore mint beulni valahova.
Magyar modra megkinalt innivaloval es kaptam csipszet is ezek olyan jo dolgok...bar tudom nekunk ez nem szamit valami nagynak de kulfoldon azert ez nem igy megy...
Parom ismijei is mindig csodalkoznak milyen ari vgyok elso dolgom mit isznak?Jon a pattogatott kuki,csipsz ez az amaz ami csak van...hahaha hat mondom ez olyan magyar szokas ;-)

Szoval jol eldumaltunk es van neki egy gyonyoru fekete cicaja aki ott ult szinte vegig a labamnal...es ert magyarul o is :-D Lementunk egy kicsit setalni (meghogy kicsit gyalogoltunk vgy 1orat az tuti ha nem tobbet hahaha)szal megmutatta egy kicsit azt az oldalt is es o is inkabb erre az oldalra huz...kezdem belatni talan nekik van igazuk.Jah amugy nagy szep kis csini formas lakasban vannak elis hoztam a haz nevjegykartyajat egybol...bar nincs ott konditerem ami paromnak ngyon kene mert o 1heten legalabb 3szor megy es ha nincs a hazban arra akkor meg plussz ido elmegy nameg penz!

Szoval egy jo nagyot setaltunk,megmutatott par dolgok,adott nekem par erdekes es jo kis linket!Van magyar bolt is itt...a magyar etterem neki izlett...penteken pedig kerdezte nincs-e kedvem menni a beach-re azaz a tengerparti strandra....haat hogyne lenne bar ahogy neztem az elorejelzest egesz heten esni fog :-@Hazafele meg vettunk salatat es en is haza o is haza mar jo kesore jart fel 7volt....na mondom ebbol se lesz vacsi de mondta is a parom,hogy keson jon ami nala azt jelenti 10 vgy utana amikor is o mar nem eszik!Dietazik....ugyhogy megette a sali maradekom,meg muzlit evett,na meg repat hahaha....

2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon ígéretesnek hangzik. Ez a doki tök jó fej!
    Gratula az új blog design-hoz. :)

    VálaszTörlés
  2. Doki jofej...talan a gyerekorvosok ilyen arik legalabbis ugy ereztem annyira aranyos volt mintah egy gyerekkel beszelne epp....na nem uuugy

    blogdesign eleg nehez osszehozni mert bar a hatterbol van sok maga az elrendezes eleg hulyen jon ki altalaban :-|

    VálaszTörlés