Lilypie Third Birthday tickers

Julius 19. Lakas nezes LH csuccsal!!!

Ma is elvoltunk lakasokat nezegetni...De eloszor is elmentunk egy kesoi ebere az o koleszos barijaval es o hozta a menyasszonyat!

Fel 2kor taliztunk es nem is tudom mar hol ettunk.Mivel a hasam meg most szokik hozza az itteni kajokhoz ezert en tegnap csak light-osan kajaltam most is egy omlettet ettem csak.Jot dumcsiztunk.A koleszos barija epp ma utazik is vissza o amugy Londonban el.Orulok,hogy apacska lathatja a regi baratait...ha belegondolok,hogy nekem is lenne itt volt osztalytarsam...de jo is lenne...


Elkoszontunk toluk es nyakunkba vettuk az upper east oldalt megint ahol tegnap is jartunk bar apacska nagyon nem volt lelkes...talan kicsit faradt is volt nem tom.Mindenesetre mondta nezzunk korbe a masik oldalon is....beleegyeztem...irany Upper East oldal!Ugye ide szeretne jonni a parom.Hat lehet engedek a nyomasnak mert vegulis ha a lakasban nyugi van neki meg kell az,hogy minden ott legyen,kajaldak,boltok stb talan ez az oldal jobb lesz.Sokat gyalogoltunk ismet... es megneztunk egy uj epuletet is hat nem volt a legkecsegtetobb...


Szoval a sok gyaloglas utan hazatertunk es elkezdtuk keresglni a lakasokat...talaltam is jo sokatakit erdekel itt megkuksizhatja:


http://www.manhattanconnection.com/index.cfm?page=similar&status=2&cat=2&beds=2.0000&doorman=1&bath=2.0000&price=4500

Ezek a lakasod az East oldalon vannak azaz a park jobb oldalan!Ide szeretnek en menni...
Csinaltam par fotot...erdekesnek talalom hogy egy 45emeletes epuletben is van a 45.emeleten normal erkely :-O ez azert kicsit durva...ha onnan ondjuk egy pohar vagy valami leesik az erkelyen...meg amugy is...eleg veszelyesnek tartom.Jaah es parom teriszonyos hahaha...

Aztan en pizzaval zartam a napot apacska meg kinai kajaval.Jo sokaig teveztunk utana meg...


Kepek a telommal lettek fotozva!

2 megjegyzés:

  1. Ilyen felhőkarcoló típusba fogtok költözni?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom de ezeken van erkely...viszont a parom nem tud tul magason kimeni na meg mint irtam nekem is felelmetes ugyhogy olyan 10.emeletig siman megy de ezeket csak ugy fotoztam utkozben nem ezekbe megyunk ;-)

    VálaszTörlés