Lilypie Third Birthday tickers

Junius 20. Egy nyugis szombat...este meg buli...

Ma megint beneztem Patihoz persze ma csak 1orara mert mas is ment igy teret adtam masnak is a lehetosegre,hogy lathassa Noah-t...

Igy Pati anycijaval legyalogoltunk a Roppongi Hills-ig ami egy irodahaz es shopping mall egyben...kicsit dumcsiztunk...jo volt vegre olyan dolgokrol beszelni magyarul amikrol nem igazan van szo a mindennapokban...
Ez lenne a Roppongi Hills...
Szal Pati anycijaval csaviztunk meg dumcsiztunk,megkerestem neki a buszmegallot is,hogy tutira hazatalaljon aztan irany haza valami 8fele erhettem haza...
Apacska egybol kerdezte mit eszunk vacsira es kijelentette o etterembe akar menni.En ugy utalok etterembe jarni mert nehez a kedvemre tenni...de azert neha belemegyek persze mert mindig nem ehetunk itthon foleg,hogy parom ngyon szeret etterembe jarni...Mar gondolkodtam rajta elkene menjek fozni tanulni hatha otthon letudom neki rakni az ettermi kajat akkor szivesebben eszik itthon.Raadasul szerinte a magyar kajak nehezek,fuszeresek es zsirosan fozunk...
Na mind1 egy olasz kajaldaba mentunk es apacskanak szaja tatva maradt a szamlatol....lesemerem irni mennyi volt...utana pedig kapcsolodtunk a tobbiekhez a szokasos helyunkon Muse-ban ahol fel 4ig dajdaroztunk ;-)
A 6 jobarat...
]
En es apacska...
Fel 4kor hozzank vettuk az iranyt ugy 8-an kb...es fel 6ig meg teveztunk meg ilyenek...jo keso volt mire agyba kerultunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése