Lilypie Third Birthday tickers

Junius 19. Patinal latogatoban...


Na igy jar az aki nem irja a naplojat rendszeresen igaz...mar nem is emlexem mi volt csak azt tudom,hogy bementem Patihoz bebinezobe...
A korhaz mar kivulrol megtette a hatasat.Ez amugy egy olyan korhaz ahova csak szulni mennek a nok...meg kismamik is jarnak szal csakis babas dolgokat latnak el ha jol tudom es marha kozel van hozzank tanla 10perc gyalog...taxival meg...;-)


Ez itt a bejarat...
Ahogy bementem az ajton szembeotlott 2hosszu nagy asztal...az egyiken papirok,tollak meg nyakba akaszthatos billetak utottek meg a szemem...balra pedig a porta volt...mivel eloszor voltam megkerdeztem a dolgokat...azt mondtak irjam meg a papirt kihez jottem es en ki vgyok...aztan veszel egy nyakbaakaszthatos billettat aminek a szamat rairjak a papirodra...
Most sokatokban megfordulhat a kerdes vajon miert kell ez?Hat azoknak elmondom,hogy ezaltal tudjak kontrolalni,hogy ha esetleg zaraskor nincs kint az ossze billetta megnezik az epp hianyzo szamu kicsoda es kihez jott!Igy idegen tuti nem maradhat a korhaz teruleten latogatasi idon tul ;-)
Szoval a billettaval a nyakamban meg mielot beindultam volna a masik nagy asztalon ott van egy kezfertotlenito flakon ami valami alkoholos nem tom mit tartalmaz...es van egy szep kepleiras is mellette,hogyan kell szetkenni a kezeden!Na innen vegre mehetek tovabb...3.emeleten vannak...hivom a liftet a liftben pedig bohockodva csinalok egy fotot:


Aztan felerve a varoban mar kint ultek az anyukak a babakokkal meg a buszke apukak is...ez egy eloter szeru valami ahol mondjuk ha tobben jonnek latogatni kenyelmesebb a beszelgetes foleg ha valaki tobb szemelyes szobaban van...Patinak szerencsere volt maganszabaja bar ott is 3nal tobb latogato mar sok...de anyukajan es ferjen kivul mas nem ment egyenlore na meg en Bridget nagyneni hahaha...megkerdezem ott is hol van Pati a noverszobanal...332-es szoba....az osszes szoba elott megint ez az alkoholos kepfertotlenito cucc...amugy semmi szaga nincs es bekenes utan eltunik szal nem olya mint egy krem....ott is bemosdok es bekopogok....
Hat ocsem meg ilyen szep babat....en is-en is :-D tenyleg tiszta apja a gyerek jah merthogy azt tudni kell Pati ferjenek az "osok" Koreabol szarmaznak...szal a bebi 50%Magyar es 50%azsiai de meg ilyen szep babat :-D Iden mar 2.barinom szul...jo ev ez a 2009 :-D en meg remelhetoleg majd 2009-ben babasodom ;-)Anycija is ott volt meg a ferje...jo sokat bentvoltam 5re mentem es majdnem 8ig kozben meg hoztak Patinak a vacsit amit szinten lefotoztam ime:
Jah a bebi amugy epp cicizett es ugy evett,mint aki mar ngyon tudja,hogy kell pedig meg 1napos sincs....Aztan a szobaban eszrevettem egy erdekes szeket i amit nem tudom otthon alkalmaznak e de ngyon okos dolognak tartom...szal a lenyege az,hogy mikor szules utan osszevarnak azert ugye kenyelmetlen az ules de ebben a szekben nem mivel ott van egy luk kihagyva,hogy ne nyomja a varrot reszt....na inkabb mutatom ugy jobban ertitek majd:
Ngyon jo volt ottlenni olyan kis harmonikus volt a kozeg...na es akkor remelem Pati nem haragszik meg ha felteszem a kepet amivel en vgyok es Noah...
Majd elfelejtettem...kepzeljetek a tappancsara rairtak a nevet piros filccel...meg ilyet...amugy ngyon tunderi labikoja van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése