Lilypie Third Birthday tickers

Junius 1. Hetfon kicsit kipihenem a hetvegek faradtsagat...


Ma is benyomtam a reggeli utromat erre ra negyed orara elmentem wc-re es kipottyant :-o hat nem tom ilyenkor mi a teendo de mivel nem volt felszivodva ezert felraktam egy masikat es ledoltem fel orara.


Ma mar 12elott fentvoltam de vegul csakbealudtam fel 1ig.A rossz ejszaki alvasom miatt sajnos ez van.Vartam a postast ugyanis rendeltunk a Magyar barinomnek interneten az o keresere a feljenek ajandekba eg szupi auto modellt.Ugy volt 12-14ig hozzak es itt aztan ngyon precizek az emberek erre semmi...mar lementem a postaladahoz is,hogy hatha pont az az elso fel ora amit bealudtam akkor jottek es bedobtak az ertesitest....de nem...


Ma forgalmas napom volt...hivott anyum skype-on,hivott Kitty barinom Kuala Lumpurbol es kozben Patricia is probalkozott elerni...szegenynek arrol volt szo beulti utan uzenek (szombaton)

aztan egesz hetvegene nem jutottam el odaig,hogy egy sms-t rakuldjek.Pont vele beszeltem telon olyan fel 4fele mikor vegre csongettek es megjott a csomag!MOndtam is neki....de mar delutan 4kor nem cammogott at hozzam.


Patricia egy Magyar lany az egyik Magyar baratosnem itt kint es tavaly koltoztek ide a ferjevel julius vegen.Szeptemberben amikor mar 1honapja baratkoztunk vele megtortent az a csoda amit en csak az internetrol es mar embereken latod...bebabasodott!!!(Magyarra forditva terhes lett de en nem szeretem ezt a szot)Oktoberben pedig vart a nagy hirrel engem !Pedig pont elotte beszeltuk,hogy majd en kijarom az utat orvosilag meg minden mert itt nem olyan egyszeru am ez a komunikacio.Aztan o majd csak kovet...hat ez nem igy lett...de engem az sem zavar,hogy en kovetem majd ot.Szoval o most 37hetes babas es barmikor johet mar a kis Noah!


Kitty barinom pedig tavaly nyaron koltozott el Tokyobol a ferjevel es a kislanyaval akit Lauranak hivnak es ilyen szep kislanyt en meg eletemben nem lattam,mint o!Marha irigy vgyok Kitty rad ezert en is en is!!!Laura most volt 4eves mar egy igazi no :-D sajnos mondom ok elkoltoztek nyaron tavaly de a kapcsolat es a baratsagunk megmaradt es utana jott Pati....


Szoval most,hogy tudjatok kikrol beszelek igy mar a kozeljovoben nem lesz kerdes ki az a Kitty es ki az a Pati...


Fajt a fejem ma es egesz nap hohullamaim voltak.Napok ota hohullamaim vannak nem tudom mitol ilyen suruek remelem csak a hormonjaim es nem a korai klimax zavar be.


Este apacska hazajott es kiadta parancsban,hogy segitsek neki lefotozni a cuccokat amiket eladunk(szofa,teve,teve asztal,ejjeli lampak,fotel ilyesmi)es le is meregettuk oket...azert megmondtam neki,hogy engem ne stresszeljen nap,mint nap a koltozes miatt mert addig meg van 1honap es a koltozteto brigad akik egyben be is pakolnak az embernek 20-on akarhanyadikan jonnek...addig engem hagyjon beken ezzel mert nem akarom magam ezen idegesiteni...azt hittem nem lesz gaz,hogy pont a koltozes elott lombik de talan megsem a legjobb otlet volt...na mind1 most mar tulvagyunk rajta es itt van velem a draga!!!Tudjatok mindig csak pozitivan!!!!


Hajnal 2kor kerultunk vegre agyba...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése