Lilypie Third Birthday tickers

Majus 30. Egy szimpla vasarnapom...

Ma sem aludtam jobban,mint tegnap.A korai menopause miatt az ejszakai izzadasaim kikeszitenek.Bar ciklus elejetol szokott lenni peteeres vegeig...most valahogy nem tudom miert is van...de talan a hormonzavar...5szor oltoztem at az ejszaka mert csurom vizes volt a haloingem.Gondohatjatok felkelek az ejszaka kozepen atoltozom paplant megforditom,hogy a kulseje legyen belul es megint elkell kezdjek aludni.Hat nem 1szeru...



Apacska ma ment golfozni igy reggel kelt 8:30fele aztan mikor elment en meg aludtam ugy 11ig akkor volt az 5.atoltozesem.Ha jol emlexem fel1ig agyban voltam meg utana.Hat igen mivel keson fekszunk es meg rosszul is alszom sajnos altalaban 12-1ora fele ebredek.Persze miota megy a lombik reggelente 8-9fele keltem.Lementem a boltba bevasarolni.Mar akkor azon gondolkodtam,hogy fogom hazacipelni.Oke csak itt a kovetkezo haztomb a szupermarket de akkor is en nekem most nem szabadna emelgetnem...na mind1.Jol megtelt a kosar....hazacipeltem aztan leultem netezni...jah persze elotte bekeszitettem a husit mivel ma sult csirkecombik es sult szarnytovek lesznek vacsira ezert beszortam az otthonrol hozott kotanyi sultcsirke fuszersoval kis olaj ra es be a hutobe.



6kor telozik parom,hogy 1ora mulva hazaer es addogra legyen vacsi...hat mondom kossz az azert nem igy megy de most elkezdem akkor.Pipikek be a sutobe vagtam ra foghagymat es sima hagymat is mert en is es o is nagyon szeretjuk...beraktam a rizsfozobe a rizst,paroltam spargat,brokkolit es meg majonezes kukoricas-borsos valamit is csinaltam jah meg csemege bubit is vagtam.Kozben anyummal diskuraltam skype-on.Minden nap beszelek vele kameraval igy mindig latja mi tortenik ma ugye foztem.O meg nem tudja,hogy lombikom volt mert nem akarom,hogy minden nap elso kerdese az legyen "Na mizu?" Szerintetek jol dontottem?Ti meddig tartanatok titokban?



7ora utan nemsokkal apacska hazaert jo leegett ahoz kepest,hogy itt meg szakadt az eso...ra fel orara mar megis volt a kaja es jol belakmaroztunk.Utana a szokasos tevezes...most meg az esti bekukkantasom a netre aztan alvas de elotte meg megnezzuk a vasarnapi ejfeli kezdesu "Cold Case" magyarul asszem kihult aktak nem tom pontosan...az egyik kedvenc sorozatom....persze sok sorozat van amit nezek...pl: Grey's Anatomy,Prision Break,Dr House,Ghost Wispering,Medium,Lost,Dexter,24 huuh igy hirtelen ennyi ezek mind ngyon megfogtak engem iiiiiimadom a tv show-kat!



Hat mara ennyit aztan holnap egy uj het kezdodik...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése