Lilypie Third Birthday tickers

2010.Februar


 


Hazautaztunk M.orszagra ugyanis mentem a 3.lombikra.Ngyon izgultam mert ngyon szerettem volna mar hogy vegre sikeruljon.
A hovihar miatt ami amcsiban tombolt lemondtak a jaratunkat.Itt idegeskedtem,hogy most hogy jutunk majd haza?????Masnap-ra foglaltunk Lufthansa jegyeket es semmi nem allithatott meg minket hazaig.A Ramada-resortba mentunk.Nekem ngyon bejott a hely(kissebb ngyobb hibakkal)!Ngyon kis hangulatos kozel van a varoshoz de megis a varos szele azaz csendes es nyugodt.A szobat ugy kertuk,hogy a park fele nezzen igy a hegyekben is gyonyorkodhetunk.Mar olyan regota akartam egy kicsit wellness-ezni de ha pesten kivul mentunk volna az megbonyolitja az egesz utazast.De orulok,hogy igy dontottem.Raadasul mivel "tel" volt ezert nem volt tomeg se.
Februar kozepen kezdtunk.Teruo adott le anyagot amit 6 kemcsobe szedtek szet es azokat fogjuk hasznalni hogy ne kelljen neki mindig jonnie minden egyes alkalommal.Nem tudom kinek mennyit mondanak a szamok de 250millio a teljes mennyiseg.Ugyhogy dagadt a melle rendesen.
Kicsit felfrissitve az emlekeket.1.lombik Tokyo , 1petesejt, 2.nap visszaultetve, eredmenytelen(Azt hozza kell tennem,hogy sima clostis ciklusra mentunk ra mert mar nem volt ido fogigatlos lombikra ugyanis koltoztunk Amerikaba)2.lombik Budapest, 3petesejt, nagyon rossz minoseg egyik sem fejlodott nem lett beultetes. Ez lesz most a 3. szinten Budapesten ugyanazon a helyen.Meg azt igy utolag elszeretnem mondani,hogy a doki a Kaaliban akihez jarok (bar biztos emlitettem mar egy elozo blogomban) egy ngyon kedves,jokedvu,ngyon pozitiv,humoros es nem utolso sorban ngyon jo doki!!!Mikor most is leultunk a konzin megbeszeltuk mi legyen.Megkerdezte a velemenyem EN mit szeretnek?Legyen e ugyanaz a stimulacio vgy esetleg van meg 2masik lehetoseg azok kozul melyiket?Igen kikeri a velemenyemet.
Talan azert is mert "ertek hozza" annyit,hogy eldontsem a masik meg az,hogy nem rajta mulik egyenlore mivel eloszor a nekem valo stimut kell megtalalni aztan csaphatunk a lovak koze. Igy eldonthetem melyiket szeretnem ha van esetleg kivansagom ezugyben de akar ra is hagytahom a dontest. Tudom ez furan hangzik de itt most nem egy sulyos betegseg diagnosztikajarol van szo amit en csinalok!!!! Mas szavakkal ugy mondanam el hogy van 3fele gyogyszer egy bizonyos betegsegre de nem tudni melyik fog hasznalni.Honnan tudod meg melyik legyen?Hat sajna kikell oket probalni...a sorrend meg marhara mindegy.Ugyhogy vgy a doki bok ra egyre vgy en.Persze egy kicsit sem hozzaertonel biztos segit.Amugy is mindent mindig alaposan elmagyaraz raadasul angolul is tud!Ami nalam elony mert Teruonak minden kerdesere tud valaszolni!
Szoval a stimuk eredmenye kepp mikor felebredtem leszivas utan elso kerdesem a noverkehez az volt: "Hany petim lett?" A noverke pedig mondta 7 sosem fogom elfelejteni...mert elkezdtem sirni...es csak potyogtak a konnyeim...na nem voltam am szomoru nehogy azt higgyetek!!!!A boldogsagtol hogy nekeeeem heeeeeeeeeeeeeeeeeet peti??????Nekem aki kimerulo petefeszekkel itt fexem a magam kis 1%-aval??????????????Fekudtek mellettem mas lanyok mas problemaval ev volt akinek 4petije lett.Szoval magamban elnyugtaztam,hogy ez a stimu jo valasztas volt!Noverke aranyos volt hozott zsepit mondta hogy ne aggodjak az ngyon joooo...mondom tudom en nem azert sirok mert nem jo hanem mert orulok :-) Mikor meglattam a dokimat aki punkcio(petesejtleszivas) utan mindig felnez a "pacienseire" maaar megint potyogtak a konnyeim.
Azt mondta "EN VGYOK A NAP JOHIRE" szo szerint :-p Aztan kerdeztem hogy szepek-e azt mondta olyan szepek mint en :-D Madarat lehetne velem fogatni. Utana lementem az irodaba persze meg csak most tisztitgatjak oket igy nem tudni mennyi lesz a jo minosegu ? Mennyi fog megtermekenyulni semmit DE en tudom,hogy minden rendben lesz Mar a beultirol beszeltunk ugyhogy valoszinu a doki is erzi,hogy itt mar lesz beulti sooooot azt mondta az meg eldol,hogy 3. vgy 5.nap legyen-e .
Masnap hivtam a biologust es a bneten igy irtam le a hireket:

2010.Feb.28.
"Na megjottem a hirekkel,Nem fogjatok elhinni de mind a 7tuszoben ugye volt mag ez mar eleve fantasztikus dolog!Annyira orulok neki!Az egyik eretlenke volt meg teljesen...meg volt egy ami csak majdnem erett volt...szal ott van 5erett pete amibol 3 mar megtermekenyult... tobbiekbol is barmi lehet azt mondta!Szerinte kedden lesz a nagy nap de majd holnap 2kor eldontik beszel a dokimmal is.Nana,hogy kedden lesz a nagy nap en nem varhatok 5.napig ezzel a par kis embrivel...igy is orulok,hogy vegre van valami amit vissza lehet helyezni.1evet vartam ra majnem.Most annak szurkolok,hogy szepen osztodjanak es akar meg valaki be is induljon 3maskak melle.Teljes extazisban vgyok...annyira orulok.Koszonom csajok a sok sok drukkot amit
toletek itt kaptam"
Folyt. kov. a Marciusnal!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése