Lilypie Third Birthday tickers

December 17. Megjott az etkezogarnitura yuhuuuu!


Apacska elutazott kora reggel Los Angeles-be biznisz utra...es vegre megjott az etkezo garnitura ugymond az utolso butordarab...

Jo-jo azert nem az uccso mert meg apacska akar ezt azt beszerezni de amit eddig vettunk minden megjott...meg a fuggonyoket kell beszereznem mert az ablakok igy ngyon csupaszon neznek ki :-SAz edtkezogarnitura szep ngyon magas bar szekekkel magas asztallal megvgyok vele elegedve szep kidolgozasu.

Evaval ma valtottunk par sms-t azt mondta ha meg koran vegez ramuzen es atjon...en ma csak lustultam jah meghat az etkezogarniturat vartam 3ig...utana megmar nem mentem sehova.Maya hivott erdeklodott,hogy ereztem tegnap magam meg hogy milyen Eva es meg sok-sok kerdes...

Estere foztem egy kis frankfurti leves felet japanban egy etteremben ettem ilyet es annyira izlett megkerdeztem hogy kell csinalni es megcsinaltam.Hat innen a recept.Ngyon egyszeru elkesziteni...egy fej hagyma,egy negyek kaposzta ha lehet akkor a rojtos,2db virsli,es egy 3vekony szelet bacon szalonna,

Hagymat feldarabolni,kaposztat csikokra,virslit karikara,szalonnat kis katonakra 1liter vizbe beletenni kicsi bors es amikor mar forr akkor kene bele az a japan maggi kocka ami otthon sincs meg itt sincs...vettem valami hasonlot de ez sosabb a kelletenel abbol 3kiskanal kellett bele es egy kis paprika a szine miatt....20percet fozni nem forralni es kesz..

A vegen meg ha van kedvem neha beleteszek krumplit isa vegen mivel kicsire van varga szal az uccso 7percben...es neha a szalonna elmarad mint ahogy ma is mert elfelejtettem venni.Tudom furan hangzik de ngyon fini hamar elkeszitheto leves.Neha viszont a kaposzta hasfajast okoz de finooooooom hahaha.

Eva uzent,hogy keson vegzett jah merthogy lakasokat keres ebben a hidegben meghat amugy is emlekeztek en is mennyit kinlodtam.Jo sokaig fent voltam mert ilyenkor nem birok elaludni ment a Cold Case meg ilyenek imadom...mindig megy valami tv show amit lehet nezni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése