Lilypie Third Birthday tickers

November 8. Uncsitesomnal Pomazon!+elmaradt fotok!

A kepek a Gundelban keszultek!Ezen a felson esszuk a fofogast!

Ma uncsitseomhoz megyunk ebedre.11kor keltem mondom 12kor indulunk es olyan 1ig odaerunk pont ebedre meg amugy is ilyenkor ott vgyunk este 6ig ha nem vasarnap lenne talan megtovabb...

Zuhog az eso ilyen ramaty idot.Pomazra mentunk o a legjobb uncsitesom es a csapatfelallas ugyanaz volt mint a nagy csaladi ebeden csak a 2tesom nem jott mert mindketto dolgozott.

Ez itt a vegyes desszert:



Jol belakmaroztunk es jokat beszelgettunk kedvenc sutim is vat a fantas suti!!!!Imadom :-P 6utan indultunk haza mert vasarnap van hagytuk oket is kicsit meghat jon at a batyam enni jah mert tegnap elfelejtettem irni a menut:bableves volt csipetkevel es toltott kapiiiii :-P

Ugyhogy a hetvegen ahogy anyu szokta mondani habzsidorzsi volt!hahaha

Ez pedig maga az etterem...a legjobb helyet kaptuk a sarkot es mondhatni 65%os telitettseg volt majdnem igy a vegere pont kiurult itt a kozepe igy a foton nem latni.

3 megjegyzés:

  1. örülök, hogy jó volt itthon.
    szép nagyon az étterem, és az a desszert....

    VálaszTörlés
  2. szia! Varom a kepeket! Visszautazas New Yorkba...stb? Lattam irtal skypon de mar nem voltam itt :(

    VálaszTörlés
  3. Kata
    Rakom rakom csakhat hazaertem egybol takaritottam hetvegen meg nincs netezes nalunk :-s

    Ancsuka
    Koszi neked is...jobb is lehetett volna ha ugye ugy sul el minden ahogy terveztuk.De majd legkozelebb ;-)

    VálaszTörlés