Lilypie Third Birthday tickers

November 17. Rokak haboruja...


Keltem es mentem megnezni a raktarokat a haz garazsban ugyanis apacska kiakar venni egy kis ratart a golf felszerelesenek es a borondoknek.
*****
Hat jo kis lukak vannak es nem is occsoert de ha minden igaz megtalaltuk a nekunk valot 125$ havonta.Lementem a boltba is jol bevasaroltam.Vettem tojast meg kekszeket olyan diabetikusakat.
*****
Venni akartam zsinort a videokameramhoz,hogy megnezegessem a regi felvetelek amiket apacskaval csinaltunk(Hong Kong,Australia)De nem volt azt mondtak interneten nezzek utana....
*****
Este jott apacska haza es csinaltam salit...csirkehusival...lefekveshez keszulodunk...nagyon faj a hasam...nem is a hasam a gyomrom nyom olyan mintha egy nagy ko lenne bent.Mar tegnap is ereztem.Apacska kerdi mi a baj mert latja a fejemen valami nem koser.
*****
Mondom neki semmi...de ejfelig birom o elmegy a nagy furdonkbe en meg mondom neki megyek a masikba hanyni...azt mondja komolyan mondod mondom igen nem erzem magam jol es alig,hogy ezt kimondtam mar mentem is a masik wc-be.
*****
Na most aldom az eszunket,hogy 2furdos lakasbol nem engedtem!hahaha...eloszor csak beilyesztes volt...aztan mar jott fel az esti vacsi :-S ez mar nem volt olyan kellemes.Voltam meg osszesen 5szor bar legutoljara mar csak a viz jott ki.
*****
Hat nem volt kellemes erzes...konnyeim is folytak minden egyes kagyloolelgeteskor.Fel 4kor vegre ulo pozicioba raktam magam a sofa-n nem mentem be apacskahoz mert neki aludnia kellett hisz reggel ment dolgozni.
*****
Faztam talan lazam is volt...gondoltam megmerem szal leultem megmerni a lazam es ugy ulo pozicioban elaludtam...4kor jon ki apacska es probal bevinni...en meg hadakozom,hogy nem mert en nezem a tevet...jah csukott szemmel.
*****
Vegul bevonultam mert mar egy ora is eltelt az utolso roka koma ota.Hat mit mondjak nem aludtam valami kellemesen es csirkes salit sem fogok enni egy darabig az is biztos.

2 megjegyzés:

  1. Szegénykém, már vége lehetne ennek a betegség-sorozatnak. Remélem, már jobban vagy!!! Akkor most könnyű diéta 1-2 napig, sok folyadékkal. Javulást!
    Teó

    VálaszTörlés
  2. Koszi Teo de ez a multheti bejegyzes nov.17 azota jobban vgyok...masnap csak kekszeztem.

    VálaszTörlés