Lilypie Third Birthday tickers

Oktober 5. Nagy fejgorcs...


Ma meg lett volna egy csomo dolgom...ajandek vetel,fodraszat,visszavinni egy dolgot ami nem volt jo a furdobe...de olyan fejgorccsel keltem,hogy az eszmeletlen...

Ez mar nem is tudom minek mondhato be en az idojarasra fogom,hogy a huvos idobol ilyen meleg nyari lett.Vgy lehet mar sokat jar az agyam hisz ugye megyek haza...meg jo hogy koltoztunk es pakoltunk jol elterelte a figyelmem az egeszrol.Ittam egy Jazmin teat...ezt meg Kata barinomnel lattam az o blogjaban es amikor a teak kozott meglattam gondoltam en is veszek egyet es kiprobalom ;-)

A doboza fent lathato...itt a kovi kep meg maga a virag ahogy kinez:



Aztan a 2percig forralt vizet rakell onteni es mar nyilik is a virag...


Nem is gondoltam volna,hogy ilyen intenziv ize lesz de ngyon fini volt...az ize megJazmin amit ngyon szeretek japoban sokan isznak olyan talan mnt nalunk a kola ;-) gyhogy orultem neki.




Apacska este jott es lementuk salit venni az volt a vacsi en ilyenkor mar nem birok enni...orulok,hogy vgyok.Rendeltunk holnapra nekem kocsit delutan 4orara mert ha dugo van akar lehet 2ora is az ut persze altalaban csak 1ora a gep 8kor megy este de nemzetkozi jaratoknal en mar 2oraval elobb szeretek kint lenni az a tuti ;-)
Hat az uccso ejszakank is szepen telt...apacska jol megsimizte a hatamat mikozben nezte a focit igen focit megint az volt a teveben szerintem minden nap van hahaha de a lenyeg jol megvoltam simizve es addig gepen ois voltam kicsit ;-)
Utolso ejszakam apacskaval most egy ideig nem leszunk egyutt :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése