Lilypie Third Birthday tickers

Egy kis pozitiv energia....

En amikor megtalaltam ezt a klippet marha jo erzessel toltott el...aztan elkezdtem keresgelni a neten es megneztem a tobbi hozza kapcsolodo klippet,linket dolgot mert erdekelt ki ez a fiu miert csinalta ezt es mi van a hatterben.Na es nem utolsosorban miert nezte meg tobb,mint 24millio ember ot Youtube-on?!?!??!?!A zene a helyek es ez a fiu igy egybe valami jo es pozitiv dologgal telitette meg az en szivemet.Ezt szeretnem ha veletek megosztani.De nem kertelek tovabb lassuk azt a bizonyos klippet:





Roviden arrol szol ez az egesz,hogy otthagyva a melohelyet ez a Matt fiu nekiindult a barinojevel a vilagnak tobb pontjan most szamokra nem emlexem nevezetessegenel tancolt egyet...es ezt feltette youtube-ra...aztan ezt latva egy ceg felkerte ot mi lenne ha nekik is csinalna egy ilyet meg tobbb orszaggal es meg tobb emberrel tancolva ugyanis ngyon sok emailt kapott az elso klippjere,hogy itt se jartal meg itt se jartal es o visszairt,hogy ok arra is megyek itt es itt talizunk es akkor lehet jonni velem tancolni.

Aztan volt aki azt mondta neki ,hogy ez egy nagyon szep hamisitvany es gratulal neki...elis ment egy megbeszelesre ahol errol beszelt ez itt lathato...




Es hat akit erdekelnek a reszletek sajnos csak angolul van meg a klipp rola de itt egy riport vele...ez aranyos ngyon:



Es ha ez sem lenne eleg Matt-bol akkor a Youtube-on van meg hozza kapcsolodo klipp!

Kulon koszononet Betty draganak aki segitett nekem abban,hogy a francba is lehet videot feltolteni a blogba!!! Nelkule most nem nezhetnetek ma ezt... ;-)

6 megjegyzés:

  1. Hát nagyon szívesen, máskor is;)
    Tényleg nagyon jó az a táncos klipp!
    Elgondolkodtató...

    VálaszTörlés
  2. Engem ngyon megerintett...mintha hirtelen masik bolygora kerultem volna... ;-)

    VálaszTörlés
  3. Szia Bri!
    (hívhatlak így?)

    Van számodra egy meglepetésem:))
    Remélem elfogadod tőlem:))
    Itt megtalálod:
    http://gretababa.blog.hu/

    puszi: Móni

    VálaszTörlés
  4. Moni
    Ngyon szepen koszonom bar igy hirtelen azt sem tudom ki vagy!Legyszi segits!Meg nem volt idom kitenni a dijat de jon majd az is!!!

    VálaszTörlés
  5. Bridget!

    Egy lelkes zugolvasód vagyok, akinek nagyon megtetszett a zsiráfos vízforralód, aminek hatására egy rövid időre kiléptem a háttérből:)
    Továbbra is örömmel olvasom a soraidat és drukkolok neked:)

    VálaszTörlés
  6. Jah igy mar beugrott ;-) bocsi mostanaban huzos napjaim vannak....sikerult venned zsirafos vizforralot?

    VálaszTörlés