Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 7. Seta es az uj pokroc!


Apacska reggel 8kor kelt...mert bar ma munkaszuneti nap van 8kor konferenciabeszelgetese van minden hetfon!Es mas orszagban nincs munkaszuneti nap...Utana persze durmoltunk tovabb.

Reggeliztunk,elkeszultunk es a tegnapi nagy lehuto nap utan ma kitettunk ismet magunkert...jol kisetaltuk magunkat...ilyenkor csak megyunk es ha van 1-2olyan bolt pl butoruzlet,haztartasi felszerelesek akkor bemegyunk korulnezunk.Ja a takaritobrigad mar reggl 10kor csongetett,hogy jonnenek mi meg mondtuk nekik jojjenek vissza delutan.Tudjatok ez egy ilyen hotelszeru lakas amit 2hetente jonnek tisztitani agyathuzni ilyenek.




Mar tok reg ota szerettunk volna venni pokrocot ...nem mintha nem lenne de ami van az mind meg a hajon van utban errefele es olyan jo neha betakarozni vgy apacska is mikor sziesztazik nem torolkozot teritenek ra hanem pokrocot.Ezek a finom selymes puha takarokat szeretem Hat talaltunk is vegre egyet.Eddig akar hol jartam nem lattam ilyet mar megvoltam gyozodve rola,hogy itt nincs is olyan :-o De van es leis fotoztam apacskat hasznalat kozben :-P vettunk egy hokristaly fenykeptartot is amirol nincs foto mert egyenlore nincs benne kep!

Japan boltba legyalogoltunk meet curry-t csinalok a heten.Hazaerve letettuk a cuccokat irany korai vacsi...hazhoz kozel ettunk aztan haza kiprobaltunk az uj pokrocot...szupi aztan egesz este nassoltam...estere meg oltari fejfajasom lett!Persze gyogyszert nem vettem be es ugy mentem aludni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése