Lilypie Third Birthday tickers

Szeptember 5. Downtown...

Apacska beszelt a kolleganojevel akik lent laknak Downtown...(Kulvaros)Es allitolag ngyon szep es sok zold meg park...igy apacska ravett,hogy ma menjunk arra le korulnezni.

Miutan reggeliztunk el is indultunk.Apacska szolt hozzam a fenykepezom juppieeeee...metroval 14perc volt szal nem veszes...Nem akartam ellenkezni vele,mert ezt mar mondtam neki,hogy oda le nem koltozom mert mindentol olyan messze van...a csaladi beke fejeben gondoltam kibirok egy napot nem igaz ;-)

Szeretem a hetvegeket...ilyenkor megszunik a vilag es csak o van meg en!Amugy sem ngyon szeretem a telefonom de ilyenkor meg plane levan halkitva...nincs internet nincs semmi csak en meg o es egyutt eszunk tevezunk beszelgetunk vgy epp lakast keresunk...Csak ez az allando vacsoraznimehetneke ne lenne...




Downtown eloszor csak nagy hazakat lattam...toronyepuletek nem rossz de itt inkabb irodahazak vannak.Aztan kijutottunk a parkhoz hat ocsem igen ezt hivom en parknak...a Central Park ehhez kepest kutya gumi hahaha es vegig a husdson folyo menten gyalogoltunk felfele...vegig zold ovezet jatszoterekkel sok gyerekkel,padokkal,focipalya olyan igazi lakotelepi hangulat es a folyo menten ngyon szep volt...nem bantam meg,hogy lejottunk na egybol beis mentunk 1-2epuletbe es sikerult 2-3lakast is megnezni...sok valasztek sajna nincs mert nyaron mar mindenki bekoltozgetett az uj lakasokba de ami van az sem rossz...csak nincs mosogep szarito(azaz van de lent a pinceben)De a kilatas magaert beszel!!!!!Gyonyoru ezt meg en is megcsodalom ;-)


Ezt a setank kozben csinaltam:

Ez pedig itt az a par epulet amik kiadasra vannak persze nem sok lakas van mondom ami folyore nez.....mind kivan adva de majd keresgelunk a neten es nem is tudtunk minden epuletben beszelni ugynokkel...ugyhogy ez meg marad masnapra!
Leultunk enni is egy szep parkban sok kiulos helyekkel asszem ott volt a kikoto ahol a fenti kep is keszult...hat a kajat inkabb hagyjuk meg a sima zold salijuk se volt jo pedig aztan azt tenyleg nehez elrontani!
Egesz sokaig lentvoltunk annyit gyalogoltunk a fel labam eltunt...azon a 2utca hazsor park meg a folyo menten kivul amugy sokminden nincs itt!!Szal ezt az idekoltozest jol megkell gondolni!
Hazajottunk es rendeltunk Buffalo wing-eket :-P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése