Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 6. Vervetel...Magyar boltban jartam :-P

Koran reggel keltem ma meg apacska is aludt rendesen....ugyanis fel7-9ig van vervetel!Megyek a 2.cn-es vv-re.

Hamar bejutottam itt valahogy nem tolonganak az emberek vajon miert....jah mert marha draga azert.Megvolt a vervetel es mivel mondtam a dokinak,hogy akkor belevagnank ezert meg tobb vert levettek...es egyben mar akkor az aids es a tobit is megnezik.Dokitol meg folyamatosan kerdem mennyi az az annyi mert azert jo lenne tudni...hat a vegen kiderult mennyi is az az annyi es a szamitott 2millio 3milliora gorbult felfele cakkum pakk...amitol nekem is jol kikerekedett a szemem jah es ebben benne van egy Hysteroskopia is ami nekem mar akciosan csak 200ezer ft amugy 900ezer ft atszamitva!!!!Normaaaalisak ezek?Otthon meg ingye tb-re meglenne ez is max a dokinak adsz zsebbe egy 20aszt...

Hat kaptam egy kek nagy boritekot benne minden fele papirral...meg jovoheten a Hystero-t megcsinalja a doki es fogigatlot kell szednem szeptember 15ig kb mikor is kezdhetnenk...
Hat majd apacskaval elbeszelgetek este errol a penz dologrol mert ez azert ngyon sok...

Utana elgyalogoltam vettem apacskanak feher polokat ing ala...es legyalogoltam a magyar bolthoz is....elott viszont beteretem egy nemet boltba ahol is volt jo sok felvagott vettem is gyorsan belole,meg teliszalami is volt,kinder csokit is vettem meg fuszereket,szalonnat.Ott a boltban taliztam egy magyar ferfival akivel szoba elegyedtunk...es egyutt gyalogoltunk le a magyar boltig...o ugyanis ott lakott onnan nem messze.

Megmutatta a magyar reformatus templomot is es meg a csaladhoz is felinvitalt.Olyan igazi magyar embert kepzeljetek el.20eve el itt szal meg nem lett olyan,mint mostansag az emberek....aszongya legalabb koszonjek fel a gyerekeknek...van neki 3is 16eves meg 14eves lany meg asszem egy 12eves fiu...felkoszontem a templommal szemben laknak.Mondta ha erre jarunk a parommal barmikor csongessek fel szivesen latnak.Na persze egyenlore se templomba nem jarok se nem fogok fel sem csengetni mostansag de azert jolesett,hogy vannak meg ilyen emberek is :-)

Magyar bolt nem a legjobb nem sok dolgot lehet kapni....viszont vettem gyulai kolbaszt,Nepszava napilapot es csipetket is mert a heten csinalok egy jo kis gulyast :-P Onnan asszem hazafele vettem az iranyt mert akkor mar igen csak del fele jart az ido jol elcsavarogtam hahaha....hazajottem egybol beizzitottam a felvagottakat amit vettem....fini szenyot (szendvics) csinaltam...delutan kicsit felmentem a teraszra napozni marha jolesett...aztan a doki is visszahivott az eredmeny miatt az FSH 23 lett E2 53 azaz az FSH magas igy mar a doki sem volt olyan bizakodo de mondta o mindent megtesz!Maya is hivott megy haza mondta hoz nekem valamit ha kerek...aranyos tole nem...kicsit irigy vgyok ra en is mennek alaton meg minden...

Este apacskanak talaltam a dolgokat...sokalta es elkezdtunk beszelni arrol mi lenne ha otthon mennek....hat en mar felotlottem neki ezt a dolgot de amig o nem all ra nem kenyszerithetem,hgy jojjon velem haza nem igaz?Hat holnap utana nezek...

A kepek a magyar boltrol keszultek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése