Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 29. Szombat...


Mai kepek a tegnapi alomlakasrol mint mondtam nem adja vissza a varazsat de higgyetek el alomszep!

Apacska jol felkeltett mar mar 10orakor aztan visszaaludt.....mire volt ez jo?

Aztan persze en mar nem aludtam csak forgolodtam 12kor pedig kiszalltunk az agybol o kialudtan meg poenkodott az en szemellenzommel hahaha en meg kisse nyuzott voltam.



Lement vett bagel-t en meg csinaltam addig kavet es taet aztan mire mikor megjott szenyokat(szendvics) Ettunk teveztunk,fel 4re meg idopontunk volt egy lakasra...hat nem volt nagy szam.Apacska a tatyojaval jott hogy o majd megy edzeni utana...aha aztan vegulis eloszor ehes volt....aszongya egyunk....beultunk enni en csak sultkrumplit apacska meg egy szenyot....ugy telelett,hogy megsem ment hanem jott velem haza hahaha na persze elotte neztunk meg ulogarniturat is...


Hazajottunk apacska nyavogott egy sort...aztan bealudt...eskuszom,mint a gyerekek...ugyhogy kijelenthetem nekem mar van egy gyerekem!Kicsit nagy es mar 30evesen kaptam de mi bajunk lehet hahaha....

Aztan felkel nezzuk a tevet este 10ora es beszol,hogy milyen uncsi a nap...hat mondom en mar 10-tol nem alszom es delutani sziesztam se volt nana,hogy te kialudtad magad megint most meg nem vgy almos este van es jon a nyavogas megint...

Asszem rendelek egy pizzat es csinalok melle salatat...ez lesz a vacsi...

2 megjegyzés:

  1. Szia Brigitta!

    Ja csucs szuper helyen van ez a lakas! Nagyon jo kepek! Nagyon kivancsi vagyok milyen laksaotok lesz vegul :)
    Ez a nyar utolso napja ;( megyunk anyuekhoz ebedre,apu itthon van! :)
    Sok puszi es szep napot!

    VálaszTörlés
  2. Hat a kepek meg nem is olyan jooook de szuper ara is van 6000$ ha esetleg ide mennenk akkor majd meglatod mert remelem jovore jottok ki hozzank kicsit ;-)

    De jo neked en egy napot sem toltottem otthon az idei nyarbol :-(

    Szep napot neked is!

    VálaszTörlés