Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 22. Elso utam a metron...

Ma keltunk ettunk es 3kor utnak indultunk lakast nezni....jol latjatok ez itt fent a Manhattani metro terkep...eleg egyszeruen kiigazodni lehet rajta es apacska meg megmutatta,hogy kell jegyet venni na meg egyaltalan hasznalni...

Izgultam mi tagadas foleg,hogy kicsit sokat(szamomra mar 15perc is sok)kellett mennunk...

Bejartunk az egesz Upper East oldalt azaz a terkep jobb oldalat...megmutattam paromnak ha mar ott voltunk a Nemet hentest is ahol lehet venni Magyar szalamit,szalonnakat es sokfele felvagottat...na meg egy csomo kinder dolgot...

Es betertunk a kozeli Magyar peksegbe is...vettunk turosbatyut,es makosgubat.Az eladok tisztara,mint otthon...no komment...Magyarok voltak....kerdem tole Magyarul,hogy ugye te beszelsz Magyarul?(merhat nem akartam nagyzolva angolul kerni tole mikor mindketten Magyarok vgyunk) erre visszaszol....excuse me?(tessek?)Na akkor megkerdeztem tole Angolul aztan mondja igen es onnantol mar minden Magyarul ment de nem vagodnak hanyatt ha epp Magyar a vendeg ezek szerint...en tuti hiper modon orulnek dehat masok vgyunk na...

Ime a bolt ami egyben etterem is elhoztam az etlapot....picike kaja nem tom milyen talan 1szer kiprobalom...



Ime a metrorol is egy kep...nem volt amugy veszes es ngyon egyszeru hasznalni.




Ahogy setaltunk lefele bementunk a magyar boltba is es vettem igazi jo kis zold paprikat,vettem kenyeret,paraszt szalonnat es meg gulyas vgy husi levest is ramakartak tukmalni de mondtam azt nem...eleve en is tok fozni ha akarok meg meg vgy 2orat fogunk gyalogolgatni ossze vissza nem cipelem magammal...ezert nem vettem felvagottat se a nemetnel.
Este 7re ertunk haza joooo faradtan tuti holnap izomlazam lesz....a turosbatyut elfeleztuk...hat eheto volt de nem az a jo kis otthoni turosbatyu..... apacskanak a nagy seta utan meg nem is volt kedve vacsizni is elmenni igy rendeltunk kinai kajat...en meg megkostoltam a szalonnat haat nem a legjobb volt az ize...apacska meg a makos bejglit az meg porlott szet es mazsola is volt benne...na errol ennyit....
Kajalas utan meg nem fogjatok elhinni de lakasokat keresgeltunk a neten hajnal 3:30ig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése