Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 18. Napozas...


Mai napom ugy kezdtem,hogy agyban netezes es tv nezes...aztan rendeltem szobaszervizt ;-) Fincsi csirket ettem krumpli purevel!

Aztan itt megis allt a tudomany a nap hatralevo reszet a medanszionel (medence) toltottem...

Itt az igert kep a labgyururol:

2pillango van rajta egyik lila masik zold es tekeredve van a labamon amugy ezust es konnyen leveheto...persze ez csak a nyari napokon papucsban mutat cipovel semmikepp nem horhanam nem ugy mint a masik kettot amim van ;-)



Este pedig a gyerekmenubol rendeltem magamnak...hambit salival...meg gyumit...a hambi jo sos volt akarcsak az ebedemnel a krumplipure...lehet a szakacsnak nem jok az izlelobimboi?En marhara sosan szeretek mindent de azert kereteken belul...ez meg nekem is sos volt...meg jo,hogy rendeltem limonadet is...hahaha



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a lábgyűrű,a szakács meg valszeg szerelmes,azért sózott el mindent,hihihi:)

    VálaszTörlés
  2. Nem jottel bnetre hun a feneben vgy?

    Labgyurum mar volt elotte is de ez tenyleg csini es olyan kis mutatoooos 30$ volt szerintem nem is olyan sok...

    A szakacs meg en is gondoltam ra,hogy szerelmes de wazze ez egy etterem bezzeg az omlett meg a rantotta az nem volt sos...

    VálaszTörlés