Lilypie Third Birthday tickers

Agusztus 15. Hollywood baby!!!


Ma elmentunk a Hollydoow centerbe kicserelni a cipomet az en meretemre azt amit meg apacskatol kaptam szulcsinapcsimra!

Ebben az aruhazban mar jartunk...kicsit vasarolgattunk is es persze en csinaltam par fotot :-P ettunk is egy f@sza etteremben szal itt elment az egesz delutanunk de ngyon jo volt.Igaz en mar jartam itt tavaly de akkor is ;-)

Van par emberke aki ugy keresi kenyeret a nagy L.A.-ban,hogy beoltozik valamelyik mozihosnek sztarnak ilyesmi es kimegy a Hollywood bulvarra ahol fotozkodni lehet veluk persze tippelni kell oket...szal messzirol ilyesmi fotot lehet csinalni de ha kozelrol ingye akarnal probalkozni mergesek tudnak am lenni :-


Ez a bevasarlokozpontban van ngyon kis kellemes hely es onnan keszitettem a Hollywood os feliratot is ami az irasom elejen van.



Itt pedig vezetek :-P ngyon szep idonk volt!



apacska jol bealudt 9kor igy a vacsi is meg minden elmaradt...persze o csak pihenni akart 1orat....hat ebbol az lett,hogy fel 12kor mikor mar nem tudtam felkelteni en is ledoltem aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése