Lilypie Third Birthday tickers

Julius 17. Lusta nap es meg1 Magyar ismeretseg!



Mivel apacskaval jo keson fekudtunk ezert ma jo keson is keltunk.Nem is ment meloba reggel hanem uzleti ebeddel kezdte a napot.


Ja es ma pentek van ugyhogy koran is vegez multheten 6kor mar jott haza....jo-jo ma kesobb ment igy lehet,hogy kicsit kesobb jon.

Kepzeljetek jelentkezett meg egy Magyar lany!Iwiw-en irtam az egyik forumon es onnan irt ;-) Ari volt...1-2level utan megadta a teloszaman,skype es msn elerhetoseget.Jah es ugy nez ki hetfon talizok is vele neki Maya a neve.Brigi is hivott mert valamerre itt volt a kozelben de mondtam neki en epp a masik iranyba tartok korulnezni.Azert felirtam a cimet es mondtam neki ha ugy jon ki elnezek arra ;-)

Alig,hogy osszekeszulodtem es elindultam felnezek az egre es tiszta borus....hat mondom en azert nem megyek be arrafele a park fele,hogy elkapjon az eso...paromtol probaltam megtudakodni esik -e de hat o meg nem a telefonjan ul hanem a gepen ugyhogy n em jott valasz igy 1utcat legyalogolva vissza is jottem...jah meg uzent,hogy megyunk ki vacsizni...Visszafele uton bementem egy fodrasztba megkerdezni mennyi is meg megnezni van-e nekik az en szinem egyaltalan. Van talan pont olyan mint az en szinem es az ar 90$ csak to ha a vegere is ramegy az +25$ jah es ebben mondja nincs benne a szaritas :-o nezek,mint rozi a moziban....ezt most nem ertem festes 18ezer ft es meg megse szaritjak?!neeeem semmiiii mert tokyoban azert 10ezer yenert (20ezer ft) megvolt minden sot abban mar volt egy jo kis melypakolas is jah es nem a legolcsobb helyre jartam ott se.Na latjatok ezert csinalom en a hajamat....nem mintha nem lenne ra penz de engem zavar ennyi penzt kidobni egy fodraszatra.A szaritas az most vgy +50$ vgy+15 mar nem is ertettem pontosan mert a 15$ meg hagyjan de az 50$ az azert durva.Azt mondta a manus,hogy sokan a vendeguk maguk szaritjak a hajukat....jo mi?Es akkor persze a tipp azaz borravalorol meg nem is beszeltunk...Azert beirattam magam jovo het szerdara masnem ha nem mennek lemondatom.Mert ugye hiaba festettem be multheten a hajam marmint a tovet valami okbol kifolyolag voros lett :-@ es a fenyben meg napon eleg gazosan nez ki...



Apacska itthon volt 8korul es mentunk enni...nem epp a kozelben amit sosem teszek mert a taxisok igy ugy vezetnek odafele hagyjan de miutan ettem egy jot hat majdnem visszajott a kaja...

2 megjegyzés:

  1. Nem győzök csodálkozni, hogy milyen bazi drága minden.

    VálaszTörlés
  2. Nekem ne is mond...nehany dolog meg japant is odavagja pedig aztan az sem occso...

    VálaszTörlés