Lilypie Third Birthday tickers

Julius 16. Az elso napom egyedul...


Na itt lennek...hat jo keson keltem fel fel 2kor...es hat sok dolgom se volt...
Ma kikell mossak mert jon haza a BOSS hahaha...persze nincs itthon oblito mert hetvegere hagytam,hogy a nehez dolgokat majd o megveszi.De mivel nincs feher poloja ezert mosni kell a mosas meg mivel nem occso mulatsag ezert minden mosok ami olyan masfel oras elfoglaltsag minimum.30perc a mosas,aztan a szarito a masik 35 aztan le fel menni.
Szal nekiindultam megint oblitoert de mostmar tudatosan mentem mert tudtam melyik boltba is megyek...aztan persze picit setaltam arrafele ez ott van ahol az a magyar lany lakik akit a telefonon halottam magyarul beszelni a kislannyal es sajna nem tudtam leszolitani.
Szal setaltam es vasaroltam vettem fini gepsonkat is ;-) Aztan irany haza a vacsim asszem valami lajtos kaja volt aztan vartam apacskat aki azt mondta hajnal 2kor itthon lesz!!!Hat egy oraval elobb itthon volt!!!!
Mai kepek a tavalyi Los Angeles-i utunk folytatasa!Persze ez csak egy par kep kiszedve az albumbol ;-) 2008.10.10
Beverly Hills(Pretty Woman)
Valahol Los Angelesen kivul egy hely tetejen uvegtemplom!
Ez is ott van a koreai bekeharang!

Ez a legjobb kep kar,hogy itt nem adja vissza a latvanyt de ez ngyon jol elkapott szep kep!
Jah es itt az elso osztalyos utam hazafele(Tokyoba) Ugyanis apacska uzleti uton volt es neki a ceg mindig elso osztalyon utazik.Jah es o Londonbol repult at Amcsiba es meg egyedul mentem Tokyobol...igy ott taliztunk hazafele meg egyutt de az o jegye elso osztalyra szolt enyem turista hat felajanlotta nekem az en lovagom,hogy en utazzak ott mert az milyen jo...mitagadas jo volt bar nekem ez olyan tulzott dolog volt...azert virultam 1000-rel ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése