Lilypie Third Birthday tickers

Julius 13. Jo dolgok napja! Uj telo,doki!!! Yuhuuu :-)

Na itt lennek...ujabb het...Ma doki utan szorcsoltem a neten es a hetvegei faradalmaimat pihengettem ki...marhara fajnak a labaim magyaran szolva majd leszakadnak.

Nem fogjatok elhinni mit talaltam a neten!Tudom a legtobben mar tudjatok mert megint kesve irom meg a beirast na de azert elmondom reszletesen.Szal beirtam a keresobe,hogy "best fertility center manhattan" (legjobb meddosegi klinika manhattan) es amit kiadott egybol az elsore ramentem.Nezem nezem ott van egy magyarosan csengo noi nev...neem tovabb az oldalt hogy egy ferfinev is...felhivom oket erdeklodom a lombik ar irant...es elmeselem kis tortenetem azaz,hogy kene nekem egy doki es jelenleg van egy cisztam amire rakene nezni es hat tovabbiakban lombikozni is szeretnenk.

Kerdezi a kedves noi hang,hogy van-e biztositasom?Mondom hat japanban van mert onnan valo vgyok...meg magyaro.-on is van mert magyar vgyok de itt egyenlore nincs.Azt mondja jaaa magyar akkor a doktorurnal felaras diszkontja van.....kerdem,hogy a doktor ur magyar?Aszongya igen huuuh gyerekek azt az erzes ami elkapott mar nem is tudtam koncentralni a tovabbi beszelgetesre...csak azon voltam,hogy ez egy egi jel es mindenki mas azt mondta...ugyhogy meg az is lehet,hogy nekem egy magyar orvos fog gyereket csinalni ;-) na most ezen en is jot nevettem hahaha neeeem uuuugy na mar egybol rosszra gondoltok hahaha...

Szoval idopontom van 20-an 11 orakor Dr.Peter Sarosi-val es itt a meddosegi honlapja:
http://www.ofrm.com/ sajna az oldal angol de a statisztika az jo ;-) vegre az elso jooo hir.Jah az arakrol inkabb ne is essek szo...konzultacio +uhu 650$ 130ezer ft :-o igen jol olvasod de mint magyar kapok diszkontot :-Pvaloszinu felar bar minden minusz jol jon!A lombikra meg 9200$-t mondtak ami 1.840.000ft :-o haat ha itt is van diszkont annak ngyon fogok orulni!!!!De majd 20-an reszletesen elmondok nektek mindent mi is volt ;-) Pillanatra eltunok mert most epp bukfenceket hanyok oromomben hahaha

Aztan este apacska meghozta az uj telomat ;-) yesssss nadon donoru :-D virulok 1000-rel.Itt van a telom:


Es a mai kepek a hon ahitott lakasunkrol ha mar ugysem mentem ma sehova sem a bolton kivul:
Ez itt a nappali a konyhabol fotozva:

Aztan itt van a konyha:

Furdo:
Closet:

A halo:

A nappali az ajtobol:

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper a teló:)
    És az is,hogy magyar dokit találtál:)

    VálaszTörlés
  2. Ne is mond elvezem ngyon es ez az erintos naon jooo :-P

    VálaszTörlés
  3. Azért itt is örömködök egy kicsit a magyar dokin. Szuper jó jel!

    VálaszTörlés
  4. Koszi Skrisz remeljuk jo doki is ;-)

    VálaszTörlés
  5. Nekem apácska pont ilyen telót szeretne!
    igaz most egy 2G használtja van, de tudom, hogy erre pályázik!!
    Jó kis okos telefont kaptál!
    A kecó is tuti!!

    VálaszTörlés
  6. Hajnoca
    Koszi nekem is tecc sok funkcioja van marmint lelehet ra toltogetni ;-) Teljesen megvgyok vele elegedve!

    VálaszTörlés